מכשירי אפילציה

מכשירי אפילציה – המדריך השלם

אביבית פאשה הסרת שיער בהרצליה 54 תגובות

במשך מעל ל-140 שנות קיומה, האפילציה היא הטכנולוגיה העתיקה ביותר להסרת שיער, והיחידה שמבטיחה את הסרתו לצמיתות. העיקרון שלה פשוט: הקרשת זקיק השיערה. כל מה שהיגיע אחריה ניסה לחקות את הפעולה שלה, ללא הצלחה. היא נולדה מאה שנים אחרי תחילת המהפכה התעשייתית ובמשך 140 השנים שחלפו מאז קיבלנו מגוון של טכנולוגיות אשר ניסו ליישם את העיקרון הכל-כך פשוט שלה. חלק בהצלחה וחלק – פחות.

Multiprobe

כבר הרבה זמן שאני רוצה לכתוב על ציוד אפילציה, אבל עד לפני כמה חודשים, לא היה ניתן להשיג אותו בארץ. אני שמחה שהדברים התפתחו, ועכשיו אנחנו יכולים לדבר על האבולוציה של מכשירי האפילציה דרך שלושת המכשירים הכי נפוצים בשוק – גם הישראלי.

אבל לפני שנתחיל לדבר על ההבדלים בין המכשירים, אני רוצה להזכיר שהיום נדבר רק על הדברים החשובים באמת. אני לא מוכרת מכשירי אפילציה ולא מקושרת לאף גוף שמכתיב לי מה לומר, איך ומתי. אני אפילטורית אחת שכותבת מה שהיא יודעת. ומה שאני יודעת נקנה בעבודה קשה, בכסף, בחקירה ללא הפסק אחרי כל מי שמוכן לדבר איתי על הנושא, בתשאול של המטופלות שלי, בספרים, התייעצות עם רופאים וכל מה שרק ניתן לסחוט מהאינטרנט. לוקח זמן לרכוש מיומנות באפילציה וכל דקה שלא חשמלתי בה – עברה עלי בחפירה על הנושא.

אז לא תשמעו ממני היום דיבורים על יישומים של מכשירי אפילציה שלא קשורים לאפילציה עצמה. המכשירים החדשים כוללים בתוכם כל מיני אופציות לחיבור מדפסת, תוכנות לשימור לקוחות, או ידיות שונות ומשונות שמרגיעות את העור אחרי טיפול פנים… כל זה לא משנה לי. אני מדברת רק אפילציה. הפוסט הזה הוא בשבילכן ובשבילכם, המטופלות והמטופלים, ומיועד לתת כלים להבנת תהליך לפעמים ארוך ויקר שאתם עומדים לעבור כדי שתוכלו לבחור במה שמתאים לכם. אני חושבת שכל מי שמתכוון לעבור טיפול אפילציה צריך לדעת לפחות באיזה מכשיר הוא עומד לעבור אותו. (וכבר עברתי לדבר בלשון זכר – מטעמי חסכון).

דורות של מכשירי אפילציה

אז אנחנו מדברים על שלושה דורות של מכשור-אפילציה, וכדי שיהיה לנו קל להבחין ביניהם, נכנה אותם בשמות הבאים:

  • דור I – הדור הפרימיטיבי
  • דור II – הדור המיושן
  • דור III – הדור החדש

כדי להבין את ההבדלים בין הטכנולוגיות, בואו נדבר קודם כל על מה הן בדיוק עושות:

אפילציה הורגת שיער על ידי השמדת הזקיק בו היא גדלה, בעזרת חום גבוה. חום הופך את הזקיק מאיבר חי שמגדל בתוכו שיערה, מספק לה מזון וחמצן ומפנה ממנה פסולת, לרקמת צלקת של שממה צחיחה שלא מסוגלת לגדל כלום. לעולם.

אבל חום הוא דבר כואב לגוף שלנו. יותר מידי ממנו ואנחנו נקבל כוויה ואפילו יישאר סימן. ובדיוק לכאן נכנסת הקידמה שעם ההתפתחות הטכנולוגית מאפשרת לנו לחסל את השיערה מבלי להזיק לעור שמסביב.

דבר חשוב שצריך להבין – זו לא בעיה לחסל שיערה. הבעיה היא לא לפגוע בעור תוך כדי התהליך. ומאחר שהשיערה יושבת לנו בתוך העור – קיבלנו אתגר לא-קטן.

אז מה בעצם נותנת לנו הקידמה? איך היא שומרת על העור שלנו מפני חבלה וכאב? היא עושה את זה על ידי קיצור זמן החשיפה של העור לטמפרטורה הגבוהה של המחט. במילים פשוטות: ככל שהמכשיר שיטפלו בכם איתו יהיה מתקדם יותר – כך הפולס (זמן שידור החום במחט) יהיה קצר יותר. זה המשחק של הטכנולוגיה.

ומ-1980 אנחנו מתחילים לדבר על מכשירי אפילציה בעלי טרנזיסטורים שנותנים לאפילטורית שליטה על הטמפרטורה ועל זמן הפולס. אבל בגלל הפרימיטיביות של המכשור, הוא לא יכול לתת טווחי זמן קצרים יותר מעשיריות שנייה. זה אולי נשמע קצת – זה לא!

דור I – הדור הפרימיטיבי

Electrolysis Machine

הדור הפרימיטיבי של מכשירי אפילציה (דור I) כולל בתוכו מגוון מכשירים, ואני פחות אתייחס לצד החשוך של הספקטרום הזה שבו נמצאים מעין מכשירי רדיו ישנים שכמעט-ולא-ניתן לעבור איתם טיפולים ואשר משאירים את האפילציה במערה חשוכה של בורות וכאב. המכשירים האלה כוללים בתוכם כל מיני מניפולציות, כמו שמות מפוצצים או מנגנונים של זרמי אויר שאמורים לקרר את העור בזמן הטיפול, אבל כשהזרם עצמו לא מותאם לעבודה נכונה – לא משנה מה תלביש עליו – הוא יכאב מידי ויפצע את העור.

חשבו על זה כמו על סגירת דפנות של סטייק (סליחה מכל הצמחונים/טבעונים. אני איתכם). אני רוצה לסגור את הנתח מבלי לבשל אותו מבפנים. אם אני אניח אותו על המחבת יותר מידי זמן – החלק הפנימי שלו יתבשל. בהיקש הזה העור שלנו הוא החלק הפנימי של הסטייק. במקום זה אני מעדיפה לתת לו צריבה בחום גבוה, אבל לזמן ממש קצר. ככל שהמכשיר שאני עובדת אתו חדש יותר – כך הוא יכול לתת לי זמן חימום קצר יותר. וככל שזמן החימום קצר יותר – כך אני יכולה לשמור על העור בזמן חיסול הזקיק. כך גם מורגש פחות כאב.

דור II – הדור המיושן

APILUS Senior 3G

20 שנים אחרי, והגענו למכניקה של הדור הישן (דור II). טרנזיסטורים מוחלפים במחשב שיושב בתוך המכשיר ונותן טווחי זמן עוד-יותר קצרים, של מאיות שנייה. המכשירים הללו מגיעים גם עם תכנות מראש של אזורי הגוף, אבל זה כבר כלי עזר לאפילטורית ופחות מעניין את הלקוחות. המכשיר הספציפי שלי היה מדגם Apilus-senior של חברת Dectro הקנדית. זו החברה המוכרת ביותר בעולם האפילציה, ורוב הסיכויים שבבואנו לאפילטורית מקצועית אנו נמצא את אחד הדגמים שלה בקליניקה. זה מכשיר בעל מעבד של 13 מגה-הרץ. זה אומר שהוא יכול לעשות כמה דברים באותו זמן.

עכשיו העור מוגן עוד יותר, וטווח הפולס הוא קצר כך שמערכת העצבים כמעט לא מספיקה להרגיש אותו. אבל הפולס הוא אותו פולס: זרם חום בטמפרטורה וזמן מוגבלים. עכשיו אפשר לטפל במקומות כמו שפם, שטחים נרחבים בגוף, אצבעות וכ"ו. אפשר גם להגדיל את זמני הטיפול, אני מפסיקה להשתמש באמלה כמעט לחלוטין, זמן ההחלמה מתקצר גם הוא והטיפולים הופכים לחינניים יותר.

דור III – הדור החדש

Apilus xCell Pro

עוד 15 שנה והגענו להיום. אני ממשיכה עם Apilus xCell מדור חדש של מכשירי אפילציה בעלי מעבד של 27.12 מגה-הרץ. זה אומר קיצור זמן הפולס למאיות שנייה, אבל נוסף על כך שינוי בפולס עצמו. המעבד החזק של המכשיר הזה נותן לאפילטורית אפשרות לשחק עם הצורה שבה הפולס משודר. אם עד היום יכולתי לשחק עם הזמן, מהיום אני יכולה לשחק עם הצורה. אני יכולה לשדר באלפיות שנייה בודדות פולס של חום שיתחיל מהקצה הרחוק של המחט ואז יטפס לגובה של שליש מילימטר. אני קובעת את זמן החום, את הרווחים שבין הפולסים ואת גובה המיקום שלו במחט.

אחרי עבודה עם מכשיר מהדור החדש אני רואה שההבדל הוא לא בחידוד הטכניקה להשמדת הזקיק. הוא לא בשימור טוב יותר של רקמת העור או בהפחתה של כאב. לא. ההבדל הוא באפילציה עצמה. זו כבר לא אותה אפילציה. צריך לתת לדבר הזה שם חדש. כי היום, כשאני מטפלת באישה עם שחלות פוליציסטיות, מכוסה בפלומה כהה על כל החלק התחתון של הפנים שלה, מספיקות לי חמש דקות והיא כבר תיראה הבדל וגם אם היא אף-פעם לא תחזור יותר לטיפולים – הקטע שאני עברתי עליו – לעולם לא ייראה כמו קודם.

את המעבר הראשון שעשיתי, בין דור פרימיטיבי לדור ישן הרגשתי בהפסקת שימוש באמלה, ובקרמים ומסיכות הרגעה אחרי טיפולים. הנוחות בטיפול הורגשה בעיקר אצלי. זה דומה למעבר בין כיבוס בגדים בנהר לעומת כיבוס בכיור בבית. זה חוסך לי את ההליכה, אבל ברגע שהגעת לנהר – הפעולה עצמה היא אותה פעולה. המעבר השני, בין דור ישן לחדש, דומה יותר למעבר מכיבוס בגדים ביד לעומת שימוש במכונת כביסה. הפעולה עצמה היא כבר לא אותה פעולה.

 לא יכולתי לחקות את התוצאות של ה-xCell עם הוספת יותר זמן לאמלה או באיזה קרם-קסם שמחלים מהר יותר את העור בין הטיפולים. זה הפך לקטע של מהירות הגעה לתוצאות והלקוחות שלי פשוט לא הסכימו לוותר עליו. במשך חודש החזקתי את שני המכשירים זה לצד זה על המדף והבנות שכבר הרגישו את הטיפול ב-xCell בדקו שאני אכן משתמשת בו כדי לטפל בהן. אני אוהבת שהבנות שלי מעורבות בתהליך. חינכתי אותן טוב.

סיכום

אז מה כל זה אומר לנו, כמטופלים:

Electric

אפילציה באה לתת לנו תוצאות מידיות. אנחנו לא מנסים לשמר מצב של עור צעיר או להפחית אקנה בהדרגתיות. זה ענין בינארי: יש שיער לעומת אין שיער. אני רוצה להגיע למצב של "אין שיער" כמה שיותר מהר ובתנאים האפשריים הכי בריאים לעור. אני בוחרת את הציוד שלי בקפידה ולא אתן שיהיה משהו שיפריד ביני לבין טיפול מושלם. גם לא המטופלת עצמה (זו הסיבה שאני לא מסכימה לקבל מטופלות שבאמצע טיפולים מרטו או שלא הגנו מהשמש בניגוד להוראות שלי). וזו הסיבה בשמה יהיה לי הציוד הכי טוב שקיים.

יעילות של טיפול האפילציה תלויה לחלוטין באפילטורית. אפילטורית מיומנת עם מכשיר פרימיטיבי תנצח בכל פעם אפילטורית שלא יודעת לעבוד עם מכשיר חדש, אבל אם ניקח מצב נורמלי שבו שתי אפילטוריות יודעות את העבודה, וניתן להן לעבוד בשלוש הטכנולוגיות שדיברנו עליהן, אנו נראה שינוי משמעותי יותר בין זו עם המכשיר מהדור הישן לבין זו עם המכשיר העדכני. לכן אני רואה במעבר השני שעשיתי חשוב יותר ומקצועי יותר.

אפילציה קיימת מעל מאה שנה ולא סתם. היא יעילה. אפילציה על כל מכשיריה תביא אותך בסוף לאותה מטרה. את תהיה נקייה משיער. לצמיתות. השאלה היא איך תגיעי לשם? עד כמה מהר את רוצה לקבל תוצאות? עד כמה את מוכנה לסבול בטיפול? עד כמה את מוכנה להסתובב בין טיפולים עם עור פצוע? והשאלה הכי חשובה: למה שתצטרכי בכלל לשאול את עצמך את השאלות הללו, אם קיימים בשוק האפילציה מכשירים שלא מטרידים את עצמם ופשוט עושים את העבודה?

הרשמה
עדכן אודות
guest

54 תגובות
הכי ישן
הכי חדש
משוב פנימי
הצג את כל התגובות
סיגל
סיגל
4 שנים לפני

הי אביבית,
כתבה מעולה כרגיל, תודה רבה על שיתוף הידע!
בימים אלו אני עושה קורס אפילציה ומחפשת לרכוש מכונת משלי.
תוכלי להמליץ על מקום לרכישת מכונת אפילציה מתקדמת כמו שהתייחסת בכתבה?

דניאלה
דניאלה
3 שנים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

הי, שמי דניאלה אשמח לדבר איתך אביבית לגבי המכונה שלך 🙂

שרון
שרון
4 שנים לפני
תגובה ל  סיגל

הי איפה את עושה קורס

אנונימית
אנונימית
4 שנים לפני

היי אביבית
אני בת 14 ואני במשך כמה שנים מורידה שיערות בשפם עם שעווה בשנה האחרונה התחלתי לעשות עם חוט..השיער גודל ממש מהר ואני צריכה לעשות לפחות פעמיים בשבוע.
האמת היא שאני ממש רוצה לעשות אפילציה בשפם והדבר שאני פוחדת ממנו הכי הרבה הוא פיגמנטציה.
אני ממש מיואשת ולא יודעת מה לעשות.
אז אפילציה גורמת לפיגמנטציה?
האם בתום הטיפולים ולאחר תקופת זמן העור "זוכר" ויכולה להיות פיגמנטציה?גם חשיפה לשמש עם קרם הגנה לאחר הטיפול מסוכנת?
תודה רבה

אביב
אביב
3 שנים לפני

היי
עכשיו בזמן קורונה לא עשיתי מחט בסנטר כבר חודש וחצי וראיתי שלמרות שאני מטופלת כבר שנה וחצי יש לי עדיין הרבה שיערות. האם זה הגיוני אחרי כל כך הרבה זמן? הולכת כל שבועיים, ו…. רק לאחרונה האפילטורית שלי עברה למכשיר חדש.
מ י ו א ש ת

אביב עופר
אביב עופר
3 שנים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

תודה רבה על התשובה. חג עצמאות שמח וחזרה הרועה לשגרה

אמילי
אמילי
3 שנים לפני

אני אמילי
והכתבה מאוד מסבירה את עיקר הדברים החשובים ב אפילציה, תודה רבה .

שריי
שריי
3 שנים לפני

הי אני אחות במקצועי ומעוניינת ללמוד קורס אפילציה. האם ידוע לך על מקום טוב בחיפה? וכמו כן מה מחיר המכשיר החדש?

שאלה בשביל חברה
שאלה בשביל חברה
3 שנים לפני

הי אביבית,

אשמח לעזרתך.
התחלתי טיפולי אפילציה בשפם ובסנטר (9 חודשים אחרי לידה) במכשיו "דור 1" כפי שמופיע בבלוג. במקביל קיבלתי משחה לפיגמנטציה שנמצאת מעל השפה. בסה"כ עברתי שלושה טיפולים, כל טיפול נעשה עם פולסים מאוד חזקים (לא היה אכפת לי, כי יש לי כוח סבל ) אך נשארו לי נק' אדומות והכי מלחיץ שבשפם נהיו חורים ואפילו התכהויות באזור שנדקר. אציין שאני משתמשת תמיד בקרם הגנה אבל יצא לי להיות מס' פעמים בשמש. אני ממש חרדה ומריגשה שבמקום לטפל בבעיה החמרתי אותה. חלק מהשיערות חזרו וחלק נעלמו הפצעונים נשארו (עבר כבר חודש) והפיגמנטציה והחורים יצאו – אשמח לעצתך מה לעשות?

אנונימי
אנונימי
3 שנים לפני

שלום אביבית,
אני מטופלת באפילציה באיזור הסנטר פאות כבר 4 חודשים ואני חושבת שזה במכשיר הדור אחד
אחרי כל טיפול ישלי אדמומיות וגלדים והאפילטורית מוכרת לי סוג של מים שהיא ובעלה שמהנדס כימי מכינים וזה מרפא ועוזר אבל צריך כל כמה שעות לשים על העור כל הזמן ואם לא שוב יש אדום וזה גם יקר מאוד
עכשיו היא תמיד משמיע לי שיש לה מכשור מתקדם ושזה מראה דקות של זמן טיפול ושאפשר לעצור אותו ולהמשיך מאותה נקודת זמן שזה מראה שהוא מתקדם
אבל נראלי היא עובדת עליי והיא אומרת שמשכת אמלה לא עוזרת ולהתשמש רק בתכשירים שלה
אני לא יודעת מה לעשות אם לעבור ממנה ואם כן למי ללכת? היא סוחטת ממני מלא כסף סהכ א חודשים אצלה וכבר הלך לי בסביבות ה30 אלף שקל…. לא יודעת אם זה תקין ואני ממש מיואשת וכרגע לא רואה שהשיער צומח יותר איטי הוא רק פחות שחור וחזק מההתחלה כי לפני הייתי עושה שעווה
האם את חושבת שהיא עובדת עליי ולא טובה? יש לך המלצה לאפילטורית באיזור הקריות וחיפה? אשמח לתשובה תודה רבה

חנה ויצמן
חנה ויצמן
3 שנים לפני
תגובה ל  אנונימי

שלום לך אנונימית,
במידה ומצאת אפילטורית טובה ואת ממליצה עליה, אשמח לפרטים. תודה

דור
דור
3 שנים לפני

היי אביבית, אני יודע שאת לא מטפלת בגברים. דיברנו בעבר בטלפון ואת פשוט מקסימה ושומעים שאת ממש רואה בזה את מפעל חייך.
הייתי בעבר אצל אפילטורית שהיה לה מכשיר חדש. לא יודע איזה.. אבל הטיפול כאב יחסית והיו גלדים ופצעים קטנים שאחרי שהם ירדו הם השאירו פיגמנטציה..
את האמת כבר עברו איזה 3 שנים מאז אז בקושי רואים פיגנטציה כי בלי ששמתי לב העור פשוט החלים לבד..

השאלה היא האם יש סיכוי בעולם הזה לטיפול אפילציה שלא משאיר פצעים וכתמים? יש לי נטייה לפיגמנטציה !

האם אפשר שהאפילטורית תעבוד על זרם ממש חלש כדי שלא יהיו פצעים אבל הטיפול יהיה יעיל?

בנוסף, חשבתי ללכת על שיטת אפילפרי שמדללת את השיער באופן משמעותי ואז את השאריות לסיים עם אפילציה.

Last edited 3 שנים לפני by דור
עירית
עירית
3 שנים לפני

יש לי שאלה. ראיתי שיש 2 סוגי מכשירים מהדור החדש אחד תכנות דיגיטאלי ואחד אנלוגי האם האנלוגי שנקרא ג'וניור איכותי ויעיל???
אשמח לתשובה.

אינס סימן טוב
אינס סימן טוב
3 שנים לפני

היי אביבית,
קודם כל תודה על כל מה שרשום ומוסבר פה.
אני חדשה בתחום, ומחפשת מכשיר אפילציה, הייתי במספר חברות,ואפילו הציעו לי מכשיר אפילציה עם מלקט כמו פינצטה שמעבירה חום לזקיק והשערה יוצאת.
מחפשת מכשיר שיכאיב כמה שפחות, ולפי מה שקראתי זה החדישים והשאלה אם ישנם מכשירים אחרים במחיר מכובד שבהחלט יכול לעזור לי להביא תוצאות טובות

אינס סימן טוב
אינס סימן טוב
3 שנים לפני

היי אביבית , אני רק מתחילה בתחום האפילציה, ואני רוצה לרכוש את הגוניור אשמח לדעת בבקשה אם הוא מביא תוצאות טובות כמו האקסל

שרית
שרית
3 שנים לפני

הי אביבית ! מאד אוהבת לקרוא את הפוסטים שלך. שמתי לב שאת עובדת עם מכשיר כמו מיקרוסקופ. תוכלי לספר על כך. והאם את מלמדת אפילציה?

מירי
מירי
3 שנים לפני

אביבית, רוצה לחזק את דברייך בדבר חשיבות מציאת אפילטורית מיומנת שיודעת מה היא עושה. סבלתי משיעור יתר כל חיי ולמעשה היתה לי פלומה מאד עבה שכיסתה את אזור הפנים והצוואר, שמעולם לא הסרתי בשעווה. התחלתי אפילציה בגיל 18 ובזמנו התהליך היה איטי. אבל הגעתי לדילול משמעותי בהשוואה למצב ההחלתי. אחר כך היו תקופות שלא עשיתי אינטנסיבי בכלל והתרכזתי באזור קטן כמו הסנטר. רק בשנים האחרונות זה התחיל להפריע לי שעדיין יש לי שערות פלומתיות שלא נפטרתי מהן. אני לא גרה בארץ וכאן בלונדון מאד קשה למצוא אפילטוריות טובות. עברתי גם דרך מישהי שהשאירה לי צלקות בסנטר לצערי ובעקבות הסגרים האחרונים, חזרתי לאפילטורית הקודמת שלי שעובדת די לאט אך לפחות לא משאירה צלקות! בשלב זה החלטתי לנקות את כל הפנים והצוואר והתחלתי לעשות שעה פעם בשבוע. ראיתי התקדמות משמעותית אך עדיין לא נפטרתי מכל הפלומה. בשנה האחרונה ביקרתי בתדירות גבוהה בארץ ובעקבות המלצות הגעתי לקוסמטיקאית מעולה שגם מלמדת אפילציה. נדהמתי מההבדל! המכשיר שלה מתקדם והמחט גם מפחיתה כאב. השערות מוסרות בזו אחר זו בקצב מסחרר. האמת היא שבהתחלה היא נבהלה מהמצב שלי ועכשיו בדצמבר,אחרי שעשינו כחמש שעות אפילציה במשך כשלושה שבועות, ניתן סוף סוף לראות את האור בקצה המנהרה. אני כבר לא ממש יכולה לראות שיערות אם אני מסתכלת במראה אבל מניחה שתחת זכוכית המגדלת רואים. אם הייתי גרה בארץ, אני יודעת שיכולתי לסיים את הפרוייקט הזה עם עוד כמה שעות וזהו. אין לי ברירה אלא לחזור לאפילטורית האיטית שלי בלונדון וגם לטיפול היותר כואב. אני בטוחה שהיא לא תאמין איך הפנים נראות כבר חלקות כמעט לגמרי!

חנה ויצמן
חנה ויצמן
3 שנים לפני
תגובה ל  מירי

שלום לך מירי
אשמח לדעת אצל איזו קוסמטיקאית בארץ עשית טיפולי אפילציה. תודה

לימור
לימור
3 שנים לפני

שלום רב! הגעתי לאפליקציה ביו״ל והמכשיר אכן מהדור החדש. תודה על הכתבה! שאלתי היא: לפני כעשרים שנה עברתי אפילציה במכשיר דור ישן. בזמנו היינו קונים את המחט ואפילטורית הייתה מחליפה את המחט, לכל לקוח המחט שלו. לא ראיתי שזה נעשה במכשיר מהדור החדש. מה המלצתך בנושא…?
שוב תודה רבה על האתר המצוין הזה!

עדן
עדן
3 שנים לפני

היי אביבית,
אני מתחילה ללמוד אפילציה ויש לי כמה שאלות
1.האם את ממליצה לי להתמחות רק באפילציה או שכדי להיות אפילטורית טובה אני צריכה ללמוד עוד תחומים כמו עיצוב גבות הסרת שיער בשעווה לייזר ipl?
2. את ממליצה לי ללמוד בבית ספר מסויים או אצל מישהי פרטית?
3.רוב המורות מנחות לקנות מכשיר לפני תחילת הקורס ורובן ממליצות לקנות את הקנולופיל סופר קלאסיק בלנד רציתי לדעת האם כאפילטורית מתחילה( או עוד לא) עדיף להתחיל איתו וללמוד קודם כל עליו או להשקיע את הסכום ולהתחיל מהדקטרו גוניור? (מדובר ב16 אלף שח הבדל) ואם כן מספיקה לי ההדרכה עליו או שלהוסיף קורס עם מורה?
4.כמה את ממליצה לגבות מלקוחות על רבע שעת טיפול בתור מתחילה?
תודה על הזמינות והנכונות שלך לעזור

עדן
עדן
3 שנים לפני
תגובה ל  עדן

ואני אשמח לדעת הבדל בין מחטים או אם יש מחט שאת עובדת איתה וממליצה עליה?

יפעת
יפעת
2 שנים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

היי אביבית, ראשית תודה על הידע שאת חולקת איתני לא מובן מאליו.
האם את לא ממליצה על מכונה של אלקטרוקנול? מה הסיבה? ואיזו מכונה את ממליצה?

לימור
לימור
3 שנים לפני

תודה על האתר המושקע אביבית.
בעבר הרחוק טופלתי באפילציה, ואני מרוצה מהתוצאות. כיום בהתאם למיקום הגיאוגרפי אני נמצאת אצל מישהי חדשה.
בזמנו חיכיתי ארבעה שבועות עד שהשערה תצמח באופן מלא כדי להגיע לטיפול. הייתי מנקה אזור שלם בביקורים תדירים ואז מחכה שיצמח חזרה.

המטפלת החדשה אמרה לי שאין בזה צורך ואפשר ״להכות״ בשערה ברגע שהיא יוצאת החוצה. אני מסירה שיער מהפנים (בעבר זה היה אזורים נרחבים יותר כמו רגליים) מה נכון…?

אנונימי
אנונימי
3 שנים לפני

היי אביבית
קודם כל הבלוג מדהים והמון תודה על ההשקעה.
אני עושה טיפולי אפילציה נראה כמו מכשיר דור 1.
הטיפולים הם באיזור החזה טווח טיפולים ירד לפעם בשבועיים אבל יש לי נק׳ אדומות שלוקח להן הרבה זמן להיעלם, אם בכלל זה יקרה. אני חוששת אם להתחיל אזור חדש או לעבור לאפילטורית אחרת. את המריטה אני לא מרגישה אני כן רואה תוצאות אבל הסימנים מדאיגים אותי.

שני
שני
2 שנים לפני

הי אביבית
כתבת באחת התגובות שלא היית מורידה שקל על המכשיר של אלקטרוקנול. תוכלי להסביר למה? אני אפילטורית 4 שנים. לדעתי עובדת מאוד מדויק. לא מוציאה את השערה עד שהיא משתחררת בקלות עם השורש. זה בדכ 3 לחיצות. מצד שני קשה לי לראות תוצאות חד משמעיות של היעלמות שערות אצל לקוחותי במקרים של שיעור קשה ועבה באזור הסנטר והצוואר. עברתי קורס מסודר באיב סנטר ושם הנחו אותנו לקנות את המכשיר הזה. הוא בהחלט לא זול. האם יכול להיות שהמכשיר לא בסדר?

סיגל
סיגל
2 שנים לפני

היי אשמח לדעת אם יש מחטים שמפחיתות כאב ואם כן היכן ניתן לקנות אותן.

רעות.
רעות.
2 שנים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

איך ניתן לדעת באיזה מכשיר משתמשת האפילטורית שלי? תוך כמה זמן אמורים להירפא הפצעים לאחר כל טיפול?
תודה רבה! אני לומדת המון מהבלוג.

רעות
רעות
2 שנים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

תודה רבה אביבית על התשובה! חג שמח 🙂

חנה
חנה
2 שנים לפני

שלום אביבית
קראתי את הבלוג שלך בענין רב.
סימתי עכשיו קורס אפילציה והייתי מעונינת להתיעץ איתך לגבי מכשיר מומלץ
תודה!

מרינה
מרינה
2 שנים לפני

כתבה מאד מאד מעניינת .
אשמח לדעת יותר פרטים על טכנולוגיה חדשה

שרה
שרה
2 שנים לפני

אביבית היקרה,
קודם כל תודה על השיתוף. אין ספק שיש לך ניסיון עצום ותודה שא חולקת אותו איתנו בפשטות! לאחרונה גיליתי שהשיטה היעילה ביותר להסרת שיער – היא אכן אפילציה. הייתי שמחה להתעסק עם זה, אולם לא בתור מקצוע, (אני רואת חשבון במקצועי) אלא עבורי, אחיותיי וחברות. אני מעוניינת להשקיע את המינימום במכונה שתהיה יעילה מספיק, נסבלת, ולא מסובכת מידי להפעלה. איזה מכונה היית ממליצה לי לקנות? שוב תודה!

דבורה כהן
דבורה כהן
2 שנים לפני

שלום אביבית שמעתי עלייך המון ורק דברים טובים אני הרגע יוצאת מ"לה בל "עם מכשיר מספר1 אחרי 7 שנות נסיון האם צריך מאוד לשחק עם הפונקציות של ה מכשיר או פשוט לצלוף בול ולהסתמך על התכנות שלו?