הסרת שיער לצמיתות

אביבית פאשה הסרת שיער בהרצליה 10 תגובות

שיער הוא אבר מרתק. הוא נתון לשינויים בין אדם לאדם, בין מקומות שונים באותו אדם ובין תקופות שונות באותו האזור עצמו. הוא משתנה, מסתגל, שורד, חמקמק, נמצא היכן שהוא הכי לא רצוי ונעלם בתקופות ובמקומות שאנחנו הכי זקוקים לו. השיער הוא איבר חישה לכל דבר. חוקרים מצאו שרוב שיערות האדם מעבירות מגוון של מסרים תחושתיים מהסביבה. אבל עזבו, לא צריך לתרגם מחקר באנגלית. פשוט יותר לגעת בשערה אחת ביד. פשוט להזיז אותה ולראות שאנחנו באמת מרגישים את זה. לכל שערה ושערה, לא משנה כמה היא קטנה וזניחה, יש מנגנון של אברים שמחוברים אליה. יש לנו בלוטות חלב, זיעה, שריר זוקף, רשת עצבים ושני נימים – אחד נותן ושני לוקח. כל שערה חיה, מקבלת חמצן ומוציאה פסולת. ניראה לכם שכזה מנגנון מתוחכם מת בקלות? שלא יעבדו עליכם. אין חיה כזו "צמיתות" בהסרות שיער מכמה סיבות:

  1. אפילו אם הוצאתם שיער ממקום מסויים, לחלוטין, ולא צמח שם שיער שנתיים, מי מבטיח לכם שבתקופה אחרת בחיים שלכם, כמו גיל המעבר למשל, לא יגדל שם שוב? הרי הסרת שיער אחראית על מה שאתם באים איתו, היא לא יכולה לטפל בשיער סנטר למשל (שמופיע בגיל הפסקת המחזור) אצל אישה אם היא מגיעה לטיפול כשהיא חוגגת 30.
  2. כל מקום בגוף מגיב אחרת לטיפולים. שיער בסנטר מגיב פצצה. גם שיער ברגליים, שיער במפשעות הוא גם לא אתגר כזה גדול. שיער בפות, ממש במרכז, על השפתיים, מגיב לאט יותר.
  3. שיער מגיב באופן שונה לטיפולים גם בגילאים שונים ובתקופות שונות בחיים. בחורה בת 18 מגיבה שונה מבחורה אחרי 3 לידות.
  4. צבע השיער הוא פקטור רציני. עדיין לא נמצאת טכנולוגית אור שרואה שיער לבן. הדרך לטפל בו היא אחת-אחת. טכנולוגיות קיימות היום נשענות על דבר אחד: כמות הצבע בשער. ללא צבע אין מה שישלח את האור לשורש השערה, לכן שיער ככל שהוא כהה כך יש עם מה לעבוד וההצלחה גדולה יותר.
  5. עובי השיער. ככל שהשערה עבה יותר – כך התוצאה טובה יותר.
  6. גורם שנשמע זניח אבל הוא, לפי דעתי, ראש וראשון, מצב הרוח ואופטימיות. אם אתה ניכנס לטיפול ועננה של יאוש מעליך, תוותר כבר עכשיו. על כל ה"אויש" ו"אוף" צומחת שערה. בלי שום קשר לטיפולים. דיכאון מצמיח שערות!! תבדקו את פוסט "אנדורפינים".
הרשמה
עדכן אודות
guest

10 תגובות
הכי ישן
הכי חדש
משוב פנימי
הצג את כל התגובות
Roman Lifshits
Admin
Roman Lifshits
11 שנים לפני

אחלה כתבה.
בהצלחה עם האתר! 🙂

תמי
תמי
9 שנים לפני

בהצלחה עם האתר ובעבודה המבורכת.

לינוי
לינוי
8 שנים לפני

היי שאלו אותך- האם ניתן להסיר שיער בין טיפולים?
וענית- כמובן! אין צורך להתהלך עם שיער בזמן טיפולים.

ובבלוג שלך כתבת שאין לגלח בין לבין
רציתי להבין

lian
lian
3 שנים לפני

היי אביבית,
אני קוראת את מה שאת רושמת ואת נראית לי מאוד מקצועית לכן רציתי להתייעץ איתך,
אני סובלת משיעור באיזור הבטן גב עליון וחזה במכוני לייזר טוענים שזה שיער פלומתי ולא רוצים לגעת מלבד אמריקן לייזר שמשתמשים בטכנולוגית ipl, רציתי לדעת מה אפשר לעשות והאם שיטת הipl יכולה להיות הפיתרון?

lian
lian
3 שנים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

תודה רבה על התשובה, השאלה היא אם אני אגלח באזורים האלה והלייזר לא יעזור זה לא יחמיר את המצב בעקבות הגילוח? ושמעתי שאם עושים אפילציה באזורים האלו יכולות להשאר צלקות וחורים יש סיכון כזה?