איך לדעת שהאפילטורית שלי טובה?

אביבית פאשה הסרת שיער בהרצליה 82 תגובות

בעבר כבר הזכרתי את כוונתי לכתוב פוסט על איך לדעת שאפילטורית היא טובה, אבל כל פעם שהתיישבתי לעשות את זה הפסקתי באמצע. מסתבר שקשה מאוד לדעת מי טובה ומי לא בגלל שלא קיימים פרמטרים אובייקטיבים שיכולים להצביע על עבודה טובה, מלבד העבודה עצמה.

אז לפני שאני בכל זאת אנסה לענות, את צריכה להבין שלא ניתן לדעת ממראה עיניים אם האפילטורית יודעת לעבוד. היא יכולה להיות נקייה, משכילה, עם הציוד הכי משוכלל ועדיין לא להיות מיומנת מספיק. גם ההיפך יכול לקרות: אפילטורית עם מיומנות של שלושים שנה וציוד מיושן שפשוט מכאיב ופוצע. מצד שלישי יכולה להיות אפילטורית מיומנת עם ציוד משוכלל בעלת פרוטוקול עבודה מקובע שלחלק מהמטופלות שלה הוא עובד נהדר ולחלק – לא.

אז איך בכל זאת נוכל לדעת?

ישנם ארבעה דברים שלא ניתן לוותר עליהם: ניקיון, ציוד, מיומנות והשכלה. כל פרמטר ברשימה מראה על אספקט הכרחי אחר בעבודה:

ניקיון

ניקיון מראה על אכפתיות, על יחס למטופלת לא כאובייקט משלם בלבד, אלא על כבוד מינימלי לכל מי שנמצא בקליניקה. מחטים חדשות בכל טיפול, סדין חדש, כפפות, כל אלה מראים על השקעה בניקיון מתוך כבוד לגוף.
יש לציין, שלמרות שהעבודה נעשית עם מחט, קשה מאוד להעביר מחלות באפילציה. הניקיון משרת אסתטיקה וסביבת עבודה נעימה. עבודה ״מלוכלכת״ לא תסכן אותך בריאותית, אבל אף אחד לא רוצה לשכב על שיערות של המטופל שהיה קודם (איכססס).

קל לזהות ניקיון ממבט ראשון.


מנקים את הקליניקה

ציוד


ציוד מראה על השקעה כלכלית. אפילטורית משקיעה בתאורה כדי להקל על עצמה ובטכנולוגיה כדי להקל על המטופלת. אני לא באה להמליץ על קנייה של הטכנולוגיה הכי חדישה שיש. ההשקעה לא אמורה להיות עיוורת, חייב לעמוד מאחוריה רציונל והיא לא חייבת לרושש את האפילטורית. השקעה צנועה במחטים מבודדות שלא ישאירו גלדים מיותרים, באמצעי ראיה טוב, בתאורה. כל אלה מראים על רצון לקדמה וחיפוש מתמיד אחרי חידושים בתחום. הקונספט של האפילציה הוא אמנם ישן, אבל ציוד חדש משתדרג כל הזמן. קפיאה על השמרים לא טובה באף תחום.

גם ציוד טוב נוכל לזהות מייד: מכונת אפילציה שיש בה כפתורים במקום חוגה, משקפיים מגדילות או לופה מוארת טוב מראים על אפילטורית אכפתית.


ציוד מתקדם

השכלה


השכלה היא השקעה בקדמה וברצון להיטיב עם המטופלים. הוותק של האפילציה הוא יתרון בלתי ניתן לתיאור. אין הרבה מקצועות כל כך וותיקים ששרדו מעל מאה שנים ונשארו נאמנים לעקרונות היסוד שלהם. המקצוע הכי קרוב שאני יכולה לחשוב עליו הוא רפואת השיניים: העקרונות הם זהים אבל הכלים השתנו לחלוטין, ועבודה עם ציוד מיושן דינה כדין עקירת שן בעזרת חוט וטריקת דלת… 135 שנים של מלחמה בשערות אספו מידע נרחב והתעלמות ממנו היא פשע. זו הטרגיות של האפילציה: היא נחשבת מיושנת. וזאת אחריות של כל אפילטורית, להתייחס בכבוד למקצוע שלה על ידי חקירה מתמדת. כשאפילטורית לא משכילה את עצמה היא מונעת ממנה ומהמטופלות שלה יותר ממאה שנים של שיטות שונות למטרה אחת: חיסול של שיער. זה כוח שאין שני לו.

זו חובתנו ואחריותנו כאפילטוריות לנסות למצוא שיטות חדשות להתמודדות טובה, מהירה ואיכותית יותר. מיומנות ללא השכלה תמיד תהיה מוגבלת.

השכלה נזהה לפי אפילטורית שתוכל לענות לנו על כל שאלה, בלי לסבך אותנו, הרגשה של אוזן קשובה וסבלנית בקליניקה יצביעו על בטחון עצמי בידע.


לימודים זה חשוב

מיומנות


מיומנות השארתי לסוף. מיומנות היא הדבר שהכי קשה להוכיח את הקיום שלו בטיפול במבט ראשון. יש כמה שיטות לדעת אם אפילטורית היא מיומנת ואני יכולה עכשיו לתת פה ספר הוראות ל- ״איך מוציאים שיערה באופן אמתי״ אבל האמת היא שלא תמיד נוכל לדעת בתוך הטיפול אם באמת נעשית עבודה טובה. מיומנות לא נמדדת לפי פז״ם. אפילטורית שעובדת שנתיים יכולה להיות מיומנת הרבה יותר מאחת שעובדת כבר שלושים שנה.

הסטנדרטים בארץ (ולא רק) נקבעים על ידינו (האפילטוריות והמטופלות יחד). אין גוף רגולטורי, וגם אם היה – לא היה לו כוח לקבוע טיב טיפול. הוא יכול לנתר ניקיון, אבל לא הרבה יותר מזה.

מיומנות היא פרמטר הכרחי ודווקא הוא הכי קשה לאיתור.

יש לזכור שמיומנות חייבת ללכת יד ביד עם השכלה. הרבה בנות יכולות לעבוד שנים ולא לדעת שהן מסוגלות להגיע לתוצאות הרבה יותר טובות עם קריאה של שני מאמרים וחצי פוסט של ספרדייה מעיר שכוחת אל, שעלתה על שיטה להזיז את המחט מימין לשמאל במקום מלמעלה למטה… אפילטורית טובה תמיד תעבוד עם הראש ולא רק עם הידיים.


מיומנות

מילים אחרונות לסיכום


מעבר לארבעת הפרמטרים שהצגתי פה ישנו הפרמטר שהוא את – המטופלת. ואני אסביר:

אנחנו (ואני בכוונה אומרת ״אנחנו״, כי גם אני הייתי אשמה בזה) מתייחסים לאפילציה כתחום של קוסמטיקה הכולל שעוות, גבות, ציפורניים וכדומה. זה יוצר שני מצבים מעוותים שנובעים מציפייה להתנהלות של ״על הדרך״ עברתי בסביבה ואני ״חייבת טיפול כי מחר יש לי ללכת לחתונה״. אין דבר כזה באפילציה – לפחות לא אצלי! אפילציה איכותית היא לא "על הדרך", ובדיוק כמו שלא נעשה ניתוח הגדלת חזה כי ״עברתי בסביבה ודוקטור קליין היה פנוי ותיק-תק אחרי כבר הייתי בעבודה״ באותו האופן לא נצפה לזמינות של אותו רגע מהאפילטורית שלנו. ויודעת מה, זו עוד דרך לזהות מטפלת רצינית: פרוטוקול עבודה הוא דבר מסודר שנקבע הרבה זמן מראש ויש להיצמד אליו חזק-חזק כי הוא החבל שיוציא אותנו מהביצה. גם אם צריך לחכות חודש-חודשיים שיתפנה מקום, תקבעי תורים מסודרים ובינתיים תוכלי להתנהל בדרך שאת והאפילטורית שלך תקבעו בניכן: אם בחמצון, גזירה, גילוח או אפילו בלהמשיך מריטה (רחמנא ליצלן) ולהפסיק אותה שבוע לפני הפגישה הראשונה.

אמרתי ״שני מצבים״ והנה המצב השני: הרבה פעמים בנות שואלות אותי אם האפילטורית שלהן טובה, כי הן מצאו מישהי ורוצות לדעת אם להמשיך איתה. זה חייב להיות הפוך: תמיד כדאי לקחת שלושה טלפונים, לדבר עם שלוש מטפלות שונות, אפילו ללכת לעשות טיפול אחד באיזור קטן ומוגבל אצל כל אחת מהן, ורק אז לעשות החלטה מושכלת. אם נתנהל כך, אני בטוחה שנוכל לדעת לבד מי טובה לנו ומי פחות. אנחנו חייבות לזכור שאפילציה היא כלי והאפילטורית היא המפעילה שלו. אם אני אקדח בקיר עם בורג (ולא עם מקדח) זה לא יהפוך את המקדחה שלי לפסולה. החובה שלך כמטופלת היא למצוא מי יודעת הכי טוב להפעיל את הכלי הזה. ואם זה מצריך עבודת שטח, קצת חקירה, קצת התנסות, עדיף לך לתת על זה את הזמן, כי חודשיים של חקירה לפני יכולים לחסוך שנים של דקירות אחרי.

בהצלחה בנות!

הרשמה
עדכן אודות
guest

82 תגובות
הכי ישן
הכי חדש
משוב פנימי
הצג את כל התגובות
עופ
עופ
5 שנים לפני

היי אביבית, מה שלומך?
התרשמתי מאוד מהכתיבה שלך וההסברים המפורטים. אני עוקבת אחרייך תקופה ומתרשמת כל פעם מחדש.
האם ישנה דרך לשלוח לך הודעה פרטית? לא דרך הבלוג? אני עוד קצת בשלבים שאני מנסה להתגבר על הבושה להתקשר גם. מעדיפה לכתוב לך.
אשמח למענה.

מיטל אלוני
מיטל אלוני
5 שנים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

שלום אביבית.
האם אפילציה יכולה לגרום לפעולה הפוכה ולעורר זקיקים? כמו שלייזר יכול?

לירון
לירון
3 שנים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

בתגובה אחרת שלך כתבת שזה כן יכול להצמיח שיער אבל זה שכיח .

Emy
Emy
5 שנים לפני

היי אביבית,
יש דרך יעילה לטפל בשיער שצומח הפוך, שיער שמעל פני העור נראה כנקודות שחורות ובingrown hair?

Emy
Emy
5 שנים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

באפילציה או לייזר?

תהילה
תהילה
5 שנים לפני

היי אביבית אשמח לדעת האם באפליציה זה באמת מסיר את השיער לצמיתות… אני כבר נלחמת עם זה 10 שנים וכל הטיפולים ממש יקרים

נועה רחמים
נועה רחמים
5 שנים לפני

הי אביבית .. ראיתי שכבר שאלו ולא הייתה לך תשובה ברורה , אני שואלת בתקווה שאולי בכל זאת כן שמעת משהו או יכולה להמליץ על שיטת ה ymax של יפה ? יש לי שיער בפאות ובצוואר ולאחר הרבה לייזר ואפילציה שהתחלתי הפנים לא קרובות להיות חלקות .הייתי בייעוץ והיה מאוד משכנע אבל הם יקרים מאוד ואני לא יודעת אם לבזבז את הזמן והכסף שלי על שיטה שאני לא מכירה

נטלי
נטלי
5 שנים לפני
תגובה ל  נועה רחמים

שלום אביבית. מה שלומך?
רציתי להתייעץ איתך לגבי מס דברים.
מאז ומתמיד סבלתי משיעור יתר, מילדות, במקומות לא הגיוניים בעליל שאני בטוחה שעד היום לא נתקלת בלקוחות כמוני.
תמיד התביישתי, אבל החלטתי לשים סוף לבושה, לבדוק מה האופציות הטובות עבורי ולשים סוף לדבר המעיק הזה שמלווה אותי כל כך הרבה זמן.
אני רוצה לבדוק אפשרות של אפילציה באזור החזה, אבל כשאני אומרת חזה אני מתכוונת לכל שטח החזה, שעולה עד העצמות למעלה ( עצמות הבריח? לא סגורה אפילו איך קוראים לאזור הזה…) הן שערות יחסית דקות( למרות שגולחו ונתלשו לא מעט) אבל צפופות ובולטות. האם אזור זה ניתן לטיפול על ידי אפילציה? כמובן שהשיער שם מתחבר גם לכתפיים (נכון שאת כבר בשוק ולא נתקלת בדבר שכזה לעולם?) זה האזור הראשוני שאני רוצה להתחיל בו. כמה זמן לדעתך ייקח הטיפול? הבנתי שאמרת שכל אזור לוקח עד שנה או שנה וחצי.
אבל לא הבנתי באיזו תדירות? של מפגש בשבוע במשך שנה? יותר? פחות… ? אשמח להסבר טיפה יותר מפורט.
את מדהימה.
ואם אחליט שזה הטיפול עבורי כמובן שאגיע אלייך את נשמעת מאוד מקצועית.
בברכה,
נטלי

נטלי
נטלי
5 שנים לפני
תגובה ל  נטלי

אשמח למענה אביבית

שחר
שחר
5 שנים לפני

אהלן, שאלה קטנה,
האפילטורית שלי בזמן הטיפול נותנת לי להחזיק מין משהו כסוף וארוך כזה כמו עט שסוגר את המעגל החשמלי ולטענתה משפיע יותר טוב. האם זה אומר משהו על איכות הטיפול? לטוב ולרע?

טליה
טליה
5 שנים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

שלום.
רציתי בבקשה לדעת כמה זמן אחרי לידה מומלץ להתחיל טיפולי לייזר ואפילציה בפנים? ובגוף? הבנתי שיש זמן "הצטננות" כלומר לתת לגוף להתאזן הורמונלית. כמו כן, האם ניתן לבצע טיפולים לייזר ואפילציה תוך כדי הנקה?

אורלי
אורלי
5 שנים לפני
תגובה ל  שחר

שלום אביבית. מה שלומך?
רציתי בבקשה לדעת כמה זמן אחרי לידה מומלץ להתחיל בטיפולים אפילציה לפנים?
הבנתי שיש לחכות אולי השיער ינשור. אבל אצלי המצב הוא שהשיער היה שם עוד לפני ההריון.
מעולם לא הסרתי בפנים חוץ מהגבות ושפם. יש לי שיער יחסית פלומתי אבל נראה לעין.
מה היית ממליצה לי?

אני
אני
5 שנים לפני

הי אביבית.. אני כבר שנים מתעסקת בסוגיה הזו בעבר אפילו הייתי אצלך בייעוץ למרות שאיני גרה באזור .. אך רציתי להתייעץ שוב מכיוון שאיני מסוגלת להמשיך ככה.. אני לא נוגעת בשיער הפנים שלי בכלל (חוץ משערה אחת) למרות שזה פוגע בחיים שלי מאוד, הסיבה היא שאני לא רוצה להכנס ללופ של מריטות.. אך מצד שני הפלומה מאוד מפריעה לי.. מדובר על אזור הסנטר והפאות..ניסיתי למרוט שערה אחת שהייתה ישרה ארוכה ובולטת יותר וכשתלשתי אותה התגלתה צורתה האמתית בעצם השורש פונה שמאלה, ממש לא ישרה.. האם זה יפגע בטיפול? בנוסף לאחר בדיקה אצל רופא עור נמצא שיש לי סוג של מצב שבו גודלות 2 שיערות מנקבובית אחת גם בגוף וגם בקרקפת ואני סובלת משיער הפוך.. אציין שעברתי בדיקות מקיפות ונמצא כי רמת ההורמונים הגבריים בגופי גבוהים יותר מן הרגיל. איני מטופלת בתרופות ולא ניסיתי שום שיטה עד כה.. אך מעוניינת להילחם על חיי בחזרה!
האם כדי לי להתחיל טיפול באזורים שציינתי? האם מנסיונך אפילציה תתאים לי?

שירלי
שירלי
4 שנים לפני
תגובה ל  אני

למרות שעברתי טיפולים רבים בצורות שונות גם אפילציה וגם לייזר וכולם עזרו מאוד, אינני מומחית בזה – אבל כן מבינה היטב ברמת הורמונים גבריים גבוהים (טסטוסטרון) – כנראה יש לך PCOS (מדובר על שחלות פוליציצטיות) וכדאי לך לקבל טיפול מקיף הורמונלי ותזונתי לפני שאת מטפלת בשיעור יתר ואגב שיעור חסר בקרקפת ועוד כמה סימפטומים כגון כולסטרול גבוהה. אחרת כל טיפול שתעשי תצטרכי לעשות שוב ושוב כי לא איזנת את ההורמונים. אז השיער יחזור לגדול שוב. ממליצה על ד"ר גת ברמת גן.

א.ב
א.ב
5 שנים לפני

שלום אביבית אני נהנת מאוד לקרוא את התובנות שלך בנושא האפילציה מתוך ניסיונך הרב בתחום ובתור אחת שנכנסה לתחום לפני מעט זמן יחסית נתקלתי במשפט הבא שרשמת והייתי שמחה להבין למה התכוונת על איזה שיטה מדובר : הרבה בנות יכולות לעבוד שנים ולא לדעת שהן מסוגלות להגיע לתוצאות הרבה יותר טובות עם קריאה של שני מאמרים וחצי פוסט של ספרדייה מעיר שכוחת אל, שעלתה על שיטה להזיז את המחט מימין לשמאל במקום מלמעלה למטה… אפילטורית טובה תמיד תעבוד עם הראש ולא רק עם הידיים.
תודה מראש
א.ב

אורח
אורח
5 שנים לפני

היי אביבית,
עשיתי בעבר טיפולי אפילציה (באיזור הפיאות והסנטר) במשך שנה בתדירות גבוהה (45 דקות בשבוע בממוצע..) ולא ראיתי תוצאות בכלל. הייתי כל כך מיואשת מכמות הכסף שהוצאתי על זה ועוד יותר מזה שזה לא עשה כלום ואפילו גרם לי לשערות עבות יותר..
האם את חושבת שאפילטורית טובה כן תוכל לעזור לי? (האפילטורית הקודמת אמרה לי שייתכן ויש לי בעיה הורמונלית…)
ואם כן, את יודעת להמליץ לי על מישהי מירושלים?

אנונימית
אנונימית
4 שנים לפני
תגובה ל  אורח

היי, קראתי את השאלה שלך…גם אני סובלת מאותה בעיה 🙁
אני מחפשת אפילטורית טובה בירושלים, מצאת משהי שאת ממליצה עליה?
תודה רבה מראש 🙂

נתנאל
נתנאל
4 שנים לפני

אביבית היקרה ,
ראשית חג שמח !
שנית , רוב הקהל שלך מושתת על נשים , האם גם גברים יכולים להגיע לטיפולי אפילצייה אצלך ???

טלי
טלי
4 שנים לפני

שלום אביבית
ראשית אני רוצה לציין שהכתיבה שלך מאוד מעניינת ונותנת המון ידע, אני גרה באזור פרדס חנה, האם את יכולה להמליץ לי על מישהי שעושה אפילציה באזור שלי?

מישהי :)
מישהי :)
4 שנים לפני

שיערות ברגליים גודלות לי לנקודות שחורות שנתקעות בעור ולאחר קצת מאמץ של קילוף חפירה בעור יוצאות החוצה וזה מעצבן…אני משתמשת במכונה ובעבר גילחתי פעם או פעמיים. ממה זה קורה? אני מורידה נגד כיוון השיערה וזה כבר ממש מעצבן וכואב ומייאש… ולגבי שיער בידיים, בעיקרון לא היה מפריע לי עד כדי כך אם זה קצת ודק אבל הן ממש ארוכות (דקות) וזה כבר נהיה קצת כמו תלתלים…יש משהו שאפשר לעשות עם זה? רק לדלל אותו קצת או את האורך או לא יודעת מה, אבל משהו שלא יצריך כאב ועיסוק כל פעם מחדש.. . ולגבי מפשעות, אף פעם לא נגעתי, רוצה להוריד חשוב בלי יותר מידי כאב ותהליך שיחזור על עצמו שוב חשוב. בלמטה גזרתי פעם אחת עם מספריים והשיערות מרגישות קשות וקצת דוקרות, ואני מניחה גם שזה גורם לזה לצמוח מהר יותר או שזה בסדר להמשיך עם זה? פשוט כי הן ארוכות אז קצת לקצר.. . התחלתי אפילציה בשפם שעשיתי עם חוט במשך כמה שנים, לא מצליחים להוריד הכל כל פעם קצת אבל בינתיים אני לא מתייאשת. וגם בין הגבות שאף פעם לא נגעתי אז המצב יותר טוב. רוצה לעבור גם על המסביב של הגבות אבל זה בהמשך שידלל קצת במקומות אחרים. מותר לצאת לשמש עם קרם הגנה אחרי טיפול או שגם זה לא מומלץ? ואני שמה משחה כזאת שהאפילטורית נותנת אחרי הטיפול לעיוות נקבוביות או משהו.. . אולי גם השיערות שאחרי הפיאות הייתי רוצה קצת לדלל אבל לא כרגע, אני מעדיפה קודם כל לגמור עם כל השאר. וגם רוצה להוריד שיערות בפטמות, אבל זה לא מסוכן עם אפילציה? יש תופעות לוואי? וגם מפדח אותי לשאול את האפילטורית.. וגם אם אני עדיין בתקופת גדילה זה משפיע?? אה ולגבי השיערות ברגליים, אני מורידה בערך עד אמצע הירך שקצת קרוב לברך, הייתי רוצה להמשיך אבל חלק בלונדיני וחלק לא ואני לא רוצה שיציל יותר מידי וכל ההתעסקות כי אני משתמשת במכונה… מה דעתך עליה? יהיה בסדר להמשיך או שלהבות למשוך עוד ולא לגעת? אמא שלי אמרה לי שלא כדאי לייזר.. וגם הכל יקר כל-כך אפילו אפילציה… . (אני בת 17 תכף 18) אוקיי אז חפרתי קצת יותר מידי ולא כתבתי הכי מסודר אבל ממש אשמח לתשובה על השאלות שלי ולהסבר קצת ולחוות דעתך, את נשמעת אמינה 🙂 (אני נוסעת במיוחד בשני אוטובוסים מחוץ לעיר בשביל אפילטורית שהמשפחה מכירה ואת אפילו יותר רחוקה…) המשך יום טוב תודה 🙂

מישהי :)
מישהי :)
4 שנים לפני
תגובה ל  מישהי :)

אה ושכחתי לשאול, לגבי שיערות בבית שחי…אני מגלחת, פעם בשבוע בדכ, לפעמים יותר בעיקר בקיץ… אבל זה צומח ממש מהר, אני פשוט מרבה לא לגלח למרות שיש שיערות כדי שזה לא יצמח עוד יותר מהר, וגם הריח לא משהו וזה לא עוזר במיוחד..יש משהו לעשות או להמשיך ככה?
ושאלה שלא קשורה לאפילציה ממש..שחורים באף, שהם לא ממש שחורים, נראה לי יותר כמו נקבוביות קצת סתומות או מלאות..מה אפשר לעשות שלא פולשני ויקר מידי חוץ מלנסות כל פעם מחדש עם הידיים? וגם סימנים או חורים של פצעים שנשארו גם בעוד מקומות בפנים..תיש מה לעשות עם זה? ועם הנקודות ברגליים של השיערות הכלואות והמעין פצעים של זה תודההה מראש

מישהי :)
מישהי :)
4 שנים לפני
תגובה ל  מישהי :)

אשמח ממש לתשובה בהקדם האפשרי … !

מיכל
מיכל
4 שנים לפני

היי אביבית, מה שלומך?
כל כך מצטערת שאת גרה במרחק של 3 שעות נסיעה ושגלתי על הבלוג שלך רק עכשיו ולא לפני חצי שנה.

אני בת 18, נורא רצתי לעשות לייזר וחקרתי על הנושא, קרובת משפחה שהתנסתה עם לייזר באחד המכונים ולאחר שהטיפול כשל עברה ושיטת ipl שהצליחה מאוד, המליצה לי על קוסמטיקאית שאצלה אני מטופלת עכשיו.

ב2 הטיפולים הראשונים , היא עבדה בשיטת ipl במכונה של 4mp ובאמת ראיתי תוצאות ממש ממש טובות לאחר 2 טיפולים אלו.
אך החל מהטיפול השלישי היא החליפה מכונה למכונה הזאת: http://www.cosmetics-express.co.il/product/eos-ice-premium/ שהיא בעצם לייזר. (EOS ice premium), אני לאחר טיפול חמישי ואמנם השיער צומח פחות עבה בחלק מהגוף ( בחלק מהאזורים הוא צומח באותו העובי כמו קודם) אבל אין באמת קרחות והשיער נושר רק באיזור המפשעה.
לאחר הטיפול הרבעי הקוסמטיקאית כבר שאלה אם 40% מהשיער לא צומח, מה שמעיד על התוצאה שאמורה להיות(?)
יש לציין שעד הבלוג שלך לא ידעתי שלא מומלץ לגלח בין טיפול לטיפול וגלחתי, אמנם השתדלתי כמה שפחות כדי באמת לראות אם יש תוצאות אבל כן גלחתי.
כשאמרתי לקוסמטיקאית שאני לא מרוצה מהחלפת המכונה, היא דווקא טענה שהמכונה טובה הרבה יותר ויעילה יותר ושהיא מרוצה מתוצאות הטיפול.
בנוסף, שמתי לב שאחת התגובות דברה על אורך הטיפול.
הטיפולים שלי נמשכים פחות משעתיים, זה הגיוני? (אני 1.60 , והגוף שלי דיי קטן אבל עדיין)

שלמתי על סדרה של 10 טיפולים , ואני מפחדת שתשאר לי אותה כמות שיער אחרי העשרה האלו.

האיזורים המטופלים הם: רגליים, מפשעות, שחי , בטן וידיים.
הטיפול מתקיים אחת לחודש, ועכשיו הורחק לאחת לחודש וחצי

מה דעתך?

ותודה על היוזמה של הבלוג הזה, את מבורכת.

מיכל
מיכל
4 שנים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

תודה רבה על התגובה המהירה, עזרת לי מלא!
אגב, למה לא היית ממליצה על סדרה בשאר האיזורים?

אוריה
אוריה
4 שנים לפני

היי אביבית
רצתי לשאול אותך, אני לאחר מספר טיפולי לייזר וגדלות שיערות אך הן כאילו בלי השורש שלהן
כלומר, ניתן לתלוש אותן בעזרת האצבעות ( זה לא כמו שתולשים שיערה " רגילה" שממש צריך למשוך, אלא היא חצי באוויר אפילו)
לא גלחתי (בידיים, מפשעות ובטן) כבר כמעט 3 שבועות והן לא נושרות
אבל ברגליים לא ממש הייתה ברירה וגלחתי. כבר עבר כמעט שבוע מאז שגלחתי ברגליים, והשיערות לא ממש צומחות אבל כן רואים את השאירית של הקצה שלהן בעור
מה עושים במצב כזה?

בנוסף, לגביי טיפולי אפילציה בפנים
התייעצתי עם אמי והיא אמרה שחברתה עברה טיפול כזה לפני מספר שנים בפנים, ונשארו לה מן " חורים" באיזורי הטיפול.
מה את אומרת על כך?

אוריה
אוריה
4 שנים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

מדובר על השיער הראשוני אחרי הטיפול. הן לא נושרות לבד, אבל כמו שאמרתי, אם פשוט " תולשים" אותן הן יוצאות בקלות בלי בעיה כאילו הן חצי באוויר.
השיער שצמח אחרי, הוא יותר רך אבל לא נושר..
ואני בהחלט עוד אתקשר ואפילו אקבע איתך פגישה, אני עוברת בקרוב לאיזור תל אביב כך שיהיה לי קרוב יותר:)

א
א
4 שנים לפני

היי אביבית, מה שלומך?
קודם כל רציתי לאמר תודה רבה על הכתבה, היא עזרה לי להבין יותר על תהליך האפליציה.
בעבר הלכתי לכמה מקומות לעשות אפילציה באזור הסנטר…אך השערות היו חוזרות שוב ושוב לאחר כל טיפול, והאפילטורית היתה אומרת שכנראה יש לי בעיות הורמונליות, עשיתי את כל סוגי הבדיקות ההורמנוליות וב" ה הכל תקין.
לגבי בחירת מקום מלבד כל הדברים שציינת יש משמעות גם למחט שעושים איתה את הטיפול, חלק מהמקומות שומרים את אותה מחט וחלק מהמקומות מחליפים כל פעם, האם זה נותן לי אינדיקציה לגבי מקצועיות האפילטורית?
לצערי משום המרחק אין לי אפשרות להגיע אלייך 🙁
אשמח אם תוכלי להפנות אותי למשהי באזור ירושלים והסביבה .
תודה רבה מראש 🙂

מאי
מאי
4 שנים לפני

היי אביבית ,
הגעתי לטיפול באפלצייה לאחר תקופה ארוכה של טיפול בלייזר …..לצערי לא ידעתי שאסור לגעת בפנים בלייזר וגם המקום בו טיפלתי לא דאגו לעדכן אותי .
הפנים שלי התמלאו בשיעור יתר גם במקומות שלא היה לי בכלל .
כל פעם שאני יוצאת מהטיפול …..יום אחרי הפנים מתנפחות האם זה בסדר , כו"כ גם יש המון פצעים אחרי .
ובכלל…..כמה טיפולים אני אמורה לעשות באותו אזור ובאיזה מרווחי זמן .
אשמח לתגובה מהירה .
תודה מראש – מאי .

חלבי
חלבי
4 שנים לפני

אם אני מעוניינת לקנות מכשיר לייזר להסרת שיער על איזה מכשיר כייתי ממליצה לי

שירה
שירה
3 שנים לפני

היי, רציתי לשאול אם יש לך המלצה למישהי טובה באשדוד ? ממש מיואשת..

אורנה גיל
אורנה גיל
3 שנים לפני

היי אביבית
קודם כל רציתי להגיד לך שאת כותבת מדהים וההסברים שלך מאוד מחזקים ומלמדים. כייף לעקוב אחרייך!
אני רוצה ללמוד אפליקציה באזור המרכז ורציתי לשאול האם את ממליצה על לימודים או בית ספר מסוים?
תודה על התייחסותך

עדן יעקב
עדן יעקב
3 שנים לפני

אהלן אביבית
אני כבר כמה חודשים חושבת על ללמוד את תחום האפילציה כי הוא שיפר לי את החיים יש לומר אפילו הציל אותי ואני רוצה לעזור לבנות נוספות וגם כי אני חושבת שהוא לא מספיק מפותח
את מדהימה כיף לקרוא אותך יכולה לשמוע את הציניות שלך מבעד לאותיות ורואים שאת מנוסה מאד והייתי שמחה ללמוד מהטובות ביותר בתחום ולדעת הכל
השאלה שלי היא היכן את ממליצה לי ללמוד והאם את גם מלמדת?
ויש לי עוד איזה 6-7 אלף שאלות אבל בינתיים זה יספיק
שלחתי לך הודעה בפייסבוק אם בא לך לשלוח לי הודעה חזרה♡

טליה
טליה
3 שנים לפני

יש לך המלצה על מישהי בירושלים? חבל ממש שאין לך פה קליניקה. את נשמעת מאוד מקצועית.

א
א
3 שנים לפני

היי, יש לך המלצה אולי על מישהי באיזור חיפה ?

איילה
איילה
3 שנים לפני

היי אביבית , נתקלתי בפעם הראשונה באתר שלך לשמחתי .
יש לי כמה שאלות אבל אשאל אחת מהן . עברתי מאיפלוטורית אחת שנחשבת מאוד אבל היה לי ממש יקר שם וקשה לעמוד בזה למשהי שגם נחשבת באזור אחר. לכל אחת מהן יש הסבר אחר לגמריי על התנהלות לאחר הטיפול . אחת מיד אחרי הטיפול מניחה קרח עטוף היטב כדי שהאזור לא ירטב להרגעה ואומרת שלא תגע טיפה של מים ביומים הראשונים רק לחטא את האזור עם אלכוהול ולהניח טאלק או לשים משחה נגד כוויותכל זה במשך יומיים בנוסף לא לשפשף את האזור כי יש שם גלדים שאמורים ליפול מעצמם. ובמשך כל תקופת הטיפול לא להיחשף לשמש ולא למרוח על הפנים שום דבר שומני שום קרם לא להתאפר אלא אם כן זה עם אבקה (פודרה) וכו. השניה נתנה הסבר אחר לחלוטין אין בעיה לשטוף למרוח ביומיים הראשונים וכמה שאפשר לאחר מכן הרי זה משובח משחה נגד כוויות לאחר מכן לדאוג למרוח קרם לחות וקרה הגנה תמיד . עכשיו אני קצת מבולבלת כי לאחר זמן קצר של הטיפול נוצרו לי פצעונים בפנים . האפילוטרורית הראשונה טענה שנגיעה של מים עשויה לעשות קמטים ב9נים עם הזמן . אני אשמח להסבר וסדר תודה רבה !

שחף לוי
שחף לוי
3 שנים לפני

היי אביבית, קראתי את את כל מה שכתבת ואשמח להתייעץ. אני סובלת משיעור יתר כל חיי, וכנערה היו לי שערות פלומתיות שטופלו מעולה בעזרת אפילציה. לימים הבחנתי בשערות שחזרו אמנם דקות מאוד וכמעט בלתי נראות אבל היה לי חשוב לטפל לכן הלכתי ליפה מקסימוב, שהרסה לי את הפנים וגמרה לשיעור יתר באיזורים שמעולם לא היו שעירים בפנים שלי וגם כל השערות הפלומתיות הפכו לזיפים.. בעקבות הזוועה הזאת נאלצתי לחזור לאפילציה. אני מטופלת כיום אצל אפילטורית אחרת מזאת שטיפלה בי כנערה (כיום אני בת 25) ואני שמה לב שהפנים שלי מגיבות בצורה איומה.. נכון גלדים זה חלק מהעניין אך יש לי רגישות יוצאת דופן ממה שהכרתי ובנוסף השבוע, לאחר טיפול בעוצמה מאוד גבוהה שארך כשעה, הפנים שלי התנפחו פי 2 ונותרו נפוחות כחמישה ימים בערך. תגובה מזעזעת ש מ ע ו ל ם לא הייתה לי בעבר כנערה כאשר טופלתי אצל אפילטורית אחרת. העור שלי אמנם רגיש מאוד אך רציתי לדעת מה דעתך והאם התגובה שהעור שלי חווה לגיטימית.. תודה רבה.

שחף לוי
שחף לוי
3 שנים לפני
תגובה ל  שחף לוי

רציתי לציין שאני מורחת אמלה כל טיפול ועדיין חווה כאב מזעזע.. בנוסף, הגדלים מלווים באדמימות רבה שלא חולפת הרבה זמן. ממה שקראתי קצת ממה שכתבת זה נראה לא לגיטימי.

הדר
הדר
3 שנים לפני

היי אביבית
אני רוצה להתייעץ איתך
התחלתי לפני כ9 חודשים אפילציה
בהתחלה הטיפולים היו כ50 דק כל שבוע
ועכשיו אנחנו עומדות על 30 דקות
כלומר יש ירידה
יצא מקרה שפספסתי תור אחד וכמות השיער שיש לי כרגע מזכירה את הכמות הראשונית שיצאה לי שרק התחלנו
אני מתחילה להתייאש מהתהליך
האם זה לגיטימי? שהכמות שיער כל כך גדולה גם אחרי כל כך הרבה זמן?
חבר שלי אומר שהשיערות פחות עבות וקשות
אני כן רואה קצת ״קרחות״ אבל לא משהו כל כך רציני
אני שוקלת להפסיק את הטיפול זה המון כסף
השאלה אם אני צריכה להיעזר בסבלנות או אחרי 9 חודשים לחפש ולהתחיל שוב אצל מישהי אחרת מחדש?
אני גם מרגישה לא נעים באיזשהו מקום לקום וללכת שאולי הבעיה אצלי

גלי
גלי
2 שנים לפני

שלום! עברתי טיפול אפילציה אצל אפילטורית חדשה, ואחרי כל כמה פעמים שהייתה מחדירה את המחט, היא הוציאה את אותן השערות עם פינצטה( הרגשתי ממש את הכאב של מריטת השער ) וכן הלאה- האם זה תקין? אני זוכרת שבטיפולים קודמים השערה פשוט נשרה מעצמה אחרי המחט ללא צורך במריטה עם פינצטה

לי
לי
2 שנים לפני

היי, רציתי לשאול האם אפילציה ללא שימוש בכפפות וללא חיטוי של העור מסוכנת?

DALIA
DALIA
2 שנים לפני

היי אביבית
אני חיפאית, ניסיתי אפילציה כבר שלוש פעמים והכמות רק גדלה.
האם את יכולה להמליץ על אפילטורית מהיימנה באזורי בעלת מכשור חדיש?
אודה מאוד
דליה

מיכל בר
מיכל בר
2 שנים לפני

הי, אני כבר 3 שנים משלמת לאפילציה לפנים אשמח לדעת מה את אומרת על שיטת ymax אצל יפה מקסימוב
שאלתי אותה אם זה לייזר ואמרה שלא, השאלה אם כדאי למסות כי אני מיואשת מאפילציה וזה מלא כסף
ואם את מכירה בירושלים מישהי טובה אשמח לשמוע

רותי
רותי
4 חודשים לפני

האם לא כדאי לשלב טיפול הורמונלי?נראה לי שהשילוב ממש יעזור אצל נטורופתיה למשל…

דניאל לוי
דניאל לוי
1 חודש לפני

האם זה תקין שהאפילטורית שלי אמרה לי שאני יכולה לשטוף את הפנים 20 דקות אחרי הטיפול?

עדן
עדן
1 חודש לפני
תגובה ל  דניאל לוי

הישמי עדן
עונה לך בתור אפילטורית
אחרי טיפול אפילציה באותו יום לא שוטפים את הפנים או איזור המטופל
העור פתוח וצריך להחלים
כן כדאי למרוח מדחת הרגעה כמו ביאפין
למרוח כמה פעמים ביום
ביומיים בהראשונים של הטיפול
בהצלחה .