אמרו "לא" להסרת שיער בפנים בטכנולוגיות אור!

אביבית פאשה הסרת שיער בהרצליה 248 תגובות

נתחיל מהמלצה שאני נותנת לכל הלקוחות שלי:

הודעה חשובה
לעולם לא להסיר שיעור בפנים (כולל מתחת לסנטר ובמורד הגרון והצוואר) על ידי שימוש בטכנולוגיות אור (לייזר, IPL או SHR).
בום! הנה אמרתי את זה! ועכשיו להסבר.

אם הגעת לכתבה הזו בגלל שאת סובלת משיעור יתר בפנים, שבי וקראי עד הסוף. פה תמצאי תשובות לכל השאלות שלך, גם לאלה שלא ידעת שצריך לשאול.

לא משנה איזה טיפוס שיער התנחל לך על הפנים, אם הוא פלומתי, עבה, לבן, שחור, יש ממנו הרבה או רק כמה עקשניות, אם הוא איתך מאז שאת זוכרת את עצמך או אורח שהיגיע לאחרונה – את יכולה להיפתר ממנו. לתמיד.

אבל דעי זאת: טכנולוגיות אור הן לא הדרך. הן הדרך להעשיר את הקוסמטיקאית/המכון שמטפל בך, אבל הוא לעולם ישאר חלק ממך אם לא תדעי עובדות בסיסיות בקשר אליו. עובדות שהתגלו לי רק אחרי שנים של מלחמה עקובה.

מייקל בונו מציין בספרו את הציטוט הבא:

המדע המודרני קושר כל גדילה של שיער בהורמונים. ההשפעה שלהם על שיער מורכבת מכדי שנבין אותה ושיעור יתר ללא ממצא ידוע מוגדר מחדש כל הזמן.מייקל בונו
אנחנו לא באמת יודעים מה גורם לשיעור יתר. אנחנו לא יודעים למה טכנולוגיה תעבוד טוב ברגליים ובעורף היא לא תניב תוצאה משמעותית. אין תשובה אחת ולפעמים, אין תשובה בכלל. כל מה שאנחנו יכולים לעשות הוא ללמוד כל הזמן על התופעה הזו ולהמשיך לשאול את עצמינו מה באמת עובד?

מאיפה התחלתי


וכך התיצבתי, אני ומכונת ה-SHR שלי, חמושה במוטיבציה ובכל הכוונות הטובות בעולם, לטפל בשורה של בנות שסבלו משיעור יתר בפנים.

שבועות הפכו חודשים ולא ראיתי שיפור משמעותי. הכנסתי לתוקף את נוהל "טיפולי שירות" מתוך תחושת מחויבות ללקוחות שלי ובאמת – שיער עבה הפך לדק, מרקם העור התרכך ופלומה סבוכה הפכה נעימה, אבל עדיין היה צורך בתחזוקה שוטפת.

השיער לא מת.

אני לא מכירה הרבה מכונים שיתנו טיפולי שירות ללקוחות שלהם. זה מונח שהמצאתי מתוך תסכול ורצון אמיתי לעזור ללקוחות שלי.

למעשה, הרבה פרוצדורות הומצאו מתוך התסכול הזה. החשובה מהן היא האיסור לגלח בין טיפולים. זה התחיל מנסיון להבין למה ריבוי טיפולי לייזר בפנים הניב תוצאה הפוכה. אז יש את העניין של חימום הרקמה, אבל זה קורה בכל מקום בגוף. אז מה הקטע? למה דווקא בפנים? ואז קלטתי שיותר מהטיפול עצמו יש את עניין הגילוח לפני הטיפול. גילוח של שיער מעבה אותו. האינטרנט מלא מחקרים שמקראים שאין קשר בין השניים. אחרי כמעט עשר שנים של עבודה עם שיערות וארבעים שנה על כדור הארץ, הגעתי למסקנה הבאה: עד גיל ארבעים, כל אזור שיגולח מלבד כפות ידיים, כפות רגליים, גלגלי העיניים והלשון – יצמיח שיער. מגיל ארבעים ו/או אחרי שתי לידות זה מתפלג לכאלה שכן וכאלה שלא. אפילו איזורים של ריריות יכולים להצמיח שיער.

אז מדוע בעצם טכנולוגיית אור לא עובדות?


קיימות בפנים שיערות כהות שדווקא בכניסתן אל העור הן בהירות יותר. אור לעולם לא יגיע לשם.

שיעור פלומתי בפנים דק מכדי שיוכל להסיע לתוכו אנרגיה, ובטח שלא תעבור מספיק ממנה כדי למגר את השורש.

שיער לבן לא יקבל מענה לחלוטין! גם לא שיער חום בהיר.

הגילוח שלפני הטיפול יעמיק את הבעיה ויהפוך שיער דק לקוץ.

עור הפנים חייב להיות מוגן לחלוטין בזמן טיפול. לטכנאית לייזר או IPL אין שליטה על כניסת האנרגיה לגוף. משטח העבודה גדול ובא במגע עם עור פנים שלא זקוק לטיפול, רק מכוח היותו צמוד לחלק שעיר.

כל הסיבות הללו, ועוד כאלה שעדיין לא נחקרו, באות כדי להראות את מה שכולנו יודעות: אין מכונת לייזר שתצליח להרוג את השיער הזה – לא משנה איזה סוג שערה, לא משנה איזה סוג טכנולוגיה.
מלבד אפילציה.

הפתרון האמיתי לבעיות שיער בפנים


קיימת רק שיטה אחת להסרת שיער שלא כוללת בתוכה גירוי של השערה והיא אפילציה. זו השיטה היחידה שמטפלת לא רק בשורש הבעיה אלא משמידה את כל אורך הזקיק. כשהיא נעשית נכון היא לא משאירה אחריה יכולת פיזית לשיקום תאים של חלבון קשה.

קיים הבדל תהומי בין טיפול בשיער גוף לשיער פנים.

ההבדל הראשון הוא הנראות. שיערה בודדה על הבטן לא תטריד את מנוחתינו כמו אותה שערה על הסנטר. ולכן בטיפולי פנים אסור להשאיר אף לא את השערה הדקה והקצרה ביותר. הסרת שיער בטכנולוגיות לייזר יוגדר הצלחה בכל איזור אחר בגוף כשישארו בו שלוש שערות – זו אמת מידה מגוחכת לטיפול פנים. שלוש שערות שישארו על הסנטר הן כישלון חרוץ.

פנים מאכלסים פי חמש ויותר זקיקי שיער פר סמ"ר לעומת שיער גוף: ישנם מיליון זקיקים בראש ובפנים שלנו, לעומת מיליון מבכל הגוף יחד. מספר זהה, אבל השטח של הגוף גדול פי כמה משטח הפנים והקרקפת. ברור שלא כל הזקיקים אקטיביים (למזלנו), אבל ההבדל הוא עצום!


הסרת שיער בפנים
שיער פנים רגיש מאוד לגירוי הורמונלי וסיסתמטי. שיער פלומתי שקוף יכול להפוך לעבה וכהה עקב התעסקות.

שיער גוף, לאחר גיל ההתבגרות, הוא כמעט תמיד יציב בכמות שלו. אבל שיער פנים מתעצם עם העליה בגיל, הן במספרו והן בעובי שלו.

הבדל נוסף הוא הסביבה שבה השיער גדל: עור הפנים מלא בבלוטות חלב, הרבה יותר מבכל מקום אחר בגוף, הפרשות שומניות ונקבוביות פעורות. הסביבה הזאת רוויה בהורמונים. זה גורם לתצורות שיער מגוונות: למשל, שיער שגדל מתוך בלוטת החלב עצמה במקום מתוך זקיק.

אפילציה, בידיים מיומנות ועם ציוד מתקדם, תעניק את מה שהפרסומות מבטיחות:
הסרת שיער לצמיתות.
הרשמה
עדכן אודות
guest

248 תגובות
הכי ישן
הכי חדש
משוב פנימי
הצג את כל התגובות
בתי
בתי
7 שנים לפני

אין אופציה אחרת מלבד אפילציה (כי אפילציה כואבת ולוקח המון זמן )?

אביטל
אביטל
6 שנים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

שלום אביבית- רציתי לדעת אם אפילציה מעל השפה העליונה עלולה לגרום לקימוט העור באיזור האפילציה ("אקורדיון" לדבריה)? קוסמטיקאית מסויימת אמרה לי שכך והמליצה על איי פי אל…קמטים זה חשש כב!!! אשמח לתשובתך.

אביטל
אביטל
5 שנים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

היי אביבית אני עשיתי טיפולי אפילציה באזור הסנטר ( עשיתי אצל רשת פרופורציה )לא רק שהם לא עזרו לי בנוסף לכך מצב העור באזור הסנטר החמיר וכול אזור הסנטר מלא בנקודות אדומות כמו כוויות ופגמי עור. אני רוצה לציין שאיני נחשפת לשמש ומקפידה להימרח כול פעם במקדם הגנה לפנים 50 sbf בנוסף לכך אני שומרת על ניקיון הפנים ומשתמשת במוצרים מאוד איכותיים..
האם יש דרך שיכולה לעזור לי?
אני סובלת משיעור בפנים ובאזור הסנטר זה שיעור יותר קשה ועבה… (המחזור שלי אכן סדיר ואני בת 19 השיעור בפנים התחיל כשהייתי בת 16.5)

יעל
יעל
5 שנים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

איך בוחרים קוסמטיקאית שיודעת באמת לעשות אפילציה

אביבית פאשה
אביבית פאשה
5 שנים לפני
תגובה ל  יעל

יעל,
מסתובב בבלוג שלי פוסט בדיוק על השאלה שלך!! זה שילוב של כמה פרמטרים. תיקראי את הכתבה וזה ייתן לך התחלה ממש טובה.
בהצלחה

חן
חן
2 שנים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

אפשר קישור לפוסט? אני מחפשת אפילטורית מיומנת תודה

נעמי הלוי
נעמי הלוי
4 שנים לפני
תגובה ל  אביטל

לא היה ולא נברא. אין שום השפעה.

נעמי הלוי
נעמי הלוי
4 שנים לפני
תגובה ל  בתי

כאחת שטיפלה בתחילת שנות ה-70, בנשים שעירות באפילציה ( מחט חשמלית) וכאחת שעשתה לעצמה את הרגליים והירכיים אז, ועד היום הן חלקות לגמרי, אני יכולה להעיד על עצמי שאין מחסלת טובה יותר מן האפילציה, את השערות, לבנות כשחורות, פלומתיות או עבות.
לצערי פניי קיבלו שיער על הפנים, כתוצאה משימוש בגלולות והייתי אצל " קוסמטיקאיות" שלא ידעה לעבוד נכון עם המחט וגרמו לי לכוויות וסימנים בפנים, כי לא החדירו את המחט מספיק עמוק כדי לפגוע בשורש ורק החדירו לשנייה את המחט ומייד יצאו כאשר המחט עובדת בכניסה וביציאה וכך גרמו לכוויות והייתי צריכה ללכת כמה ימים עם סימני כוויות שנרפאו אחרי שבוע ויותר. היו כאלשהפעילו את המכשיר על טמפרטורה מאד נמוכה שלא שרפה את השורש וכך יכולת לעדות טיפול שנתיים בלי תוצאות.
כשאני טיפלתי לא היו סימנים לאף אחת מלקוחותיי. מאז 1975 אני לא עוסקת באפילציה. אבל ממליצה עליה מאד.

בקיצור, צריך למצוא את האשה המומחית שיש לה יד טובה ועיניים טובות שתעשה עבודה טובה, בלי כוויות ותחסל שערה אחת בשניים/ שלושה טיפולים.

ירדן
ירדן
7 שנים לפני

קוסמטיקאית אמרה לי שכשמורידים שיער פנים באפילציה, מסתכנים בשינוי הפיגמנטציה באזור וכך במקום שיהיה שער מעל השפה, יהיה עור כהה יותר מהצבע העור ביתר הפנים. מה דעתך?

אביבית פאשה
אביבית פאשה
5 שנים לפני
תגובה ל  ירדן

ירדן
וואו וואו וואו !! אחלה מדע בדיוני!!
פיגמנטציה ניגרמת על ידי עבודה לא נכונה. זה הכל. זה כמו שאני אגיד לך שלא כדאי לעשות כושר כי את מזיקה לגוף שלך. מי שלא יודע לעבוד – פשוט שלא יעבוד. אבל באמת שאפילציה לא צריכה שישפילו אותה על ידי אנשים שלא מבינים אותה בכלל.

מיכל
מיכל
7 שנים לפני

את באמת רואה תוצאות באפילציה?

אני עושה כבר כ 3 שנים אפילציה בסנטר, ולא רואה איזושהי התקדמות.. אולי השערות המקוריות כבר לא שם (אני כבר לא זוכרת..),אבל מאז צמחו לי עוד המון.. זה בגלל האפילציה? בדיקות דם לא הראו שיש לי הפרעה הורמונלית או משהו.

שירה
שירה
5 שנים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

כמה זמן -טיפולים לוקח לגמור לגמרי עם השפם?

דקל
דקל
7 שנים לפני

אז איפה אפשר לעשות את טיפול האפילציה כמו שצריך?

ליאל תורג'מן
ליאל תורג'מן
7 שנים לפני

היי אביבית. עשיתי שני טיפולים של ipl בפנים (סנטר גרון פאות לחיים ושפם) היו לי המון פצעים וכרגע עברו שבועיים והפסקתי. קשה לי מאד לראות את הפנים שלי כך. את ממליצה רק על אפילציה?

סיוון
סיוון
7 שנים לפני

היי, איך את יכולה להבטיח שהסרת שיער באפילציה היא לצמיתות? או לפחות כך אומרים. יש בנות שאמרו לי שאחרי שלוש שנים חזר להן השיער

נועה
נועה
6 שנים לפני

האם אפשר לעשות IPL סביב הפיטמה? זה בטוח?

שירן בותרגן
שירן בותרגן
6 שנים לפני

היי, אני מאוד שעירה בפנים וקשה לי עם זה מאוד באלי לבכות פשוט כל יום… ניסיתי לעבור אפילציה ולא החזקתי אפילו רבע שעה זה כואב לי מאוד ומצד שני השיעור הזה הכי מפריע לי בעולם אני פשוט לא יודעת מה לעשות…

עינת
עינת
6 שנים לפני

היי אביבית, אני סובלת משיער בפנים והוא לא בהיר או פלומתי, הוא שחור ובולט לעין בייחוד לאור העובדה שאני דיי בהירה, השאלה שלי היא אם האפילציה תעבוד גם עלי למרות שהשיערות הן לא בהירות

אמילי
אמילי
6 שנים לפני

היי אביבית, אני סובלת משיעור מיתר בפנים השיערות שחורות ויש הרבה. זה נכון שלפני טיפול אפילציה לא צריך להסיר את השיערות?

מיכל
מיכל
6 שנים לפני

האם אפילציה עובדת על כולם, גם מי שיש לה בעיה הורמונלית?

אורטל
אורטל
6 שנים לפני

היי,
עשיתי כמה טיפולים של shr ולפני זה של אינפרא.. האינפרא רק הגדיל את כמות השיער והshr לא עוזר.
יש לי מיליוני שיערות וסף כאב מאוד נמוך (ניסיתי גם אפילציה. זה כואב מוות וייקח שנים)
אין פיתרון נוסף?

חן
חן
6 שנים לפני

שמעתי שאפילציה עושה פצעים בפנים, או מגבירה לפחות את הגדילה. מה את אומרת על זה ?
והאם בקופת החולים כללית כדאי לעשות אפילציה ?

עינת
עינת
6 שנים לפני

אני סובלת מחוסר איזון הורמונאלי ומטפלת בעזרת גלולות וקראתי שכשאני מפסיקה לקחת את הגלולות השיער חוזר לצמוח
אם אני עוברת טיפול אפילציה בזמן שאני לוקחת גלולות השיער יחזור לצמוח באותו מקום שעברתי טיפול אחרי שאני מפסיקה לקחת את הגלולות?

נטע
נטע
6 שנים לפני

היי אביבית,
יש לי שערות מציקות על האף והסנטר
אשמח לדעת כמה טיפולים בערך אצטרך?

נטלי כהן
נטלי כהן
6 שנים לפני

היי אשמח לדעת היכן יש מקום באיזור הדרום שאכן עושה אפילציה. (קריית גת והסביבה)

מור
מור
6 שנים לפני

רציתי לשאול לגביי הסרת שיער בשיטת IPL -בשנים האחרונות צצה חברה בעלת פטנט של ידית מכשיר IPL, ללא צורך לגעת באיזור ,ללא שעווה או גילוח האיזור. רציתי לדעת לגביי השיטה הזאת האם שמעת על שיטה זאת האם היא מומלצת, או לא?…

שיר
שיר
6 שנים לפני

הי אביבית.
האם את מכירה שיטת לייזר בשם Gmax
הבנתי שזה פיתוח לייזר חדש שיכול לעזור לשיער פנים.

יוסי
יוסי
6 שנים לפני

היי אביבית
אני עושה טיפול לייזר בעצמות לחיים ולפי מה שהבנתי את לא מאמינה שאפשר להיפטר משערות על הפנים באמצעות טיפול לייזר.
אם כך, על איזה שיטה את ממליצה?

אביגיל
אביגיל
5 שנים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

אם אני מורידה שיער שחור ופלומתי יחסית מהכתפיים ומהגב העליון וצידי הבטן, בלייזר שיטת inmod.זה יעזור? יחמיר את המצב? או "יעביר"את השיער למקומות אחרים?(למרות שיש לי שיער בכל הגוף).
ושאלה נוספת: היה לי שיעור יתר בפאות ובסנטר ולא נגעתי עד שעשיתי 4 טיפולים בshr ללא גילוח(לא שזה כזה עזר רק החמיר את המצב בסנטר) ולפני חודש עשיתי פעם ראשונה שעווה, אך אני רוצה להיפטר מהשיעור לתמיד ושעווה גם עושה לי גם פצעים.
האם באפילציה לא נוצרות נקודות לבנות (צבע העור) בולטות של העור מהמשיכה של שערה שערה..?מכיוון שמכך אני חוששת.וכמה זמן לאחר טיפול מותר להיחשף לשמש?
וכמה עדיף להוציא כל טיפול? ומה טווח הזמן העדיף בין טיפול לטיפול?
אשמח לתשובה, תודה מראש!
ואני בת 16 וחצי.

רונית
רונית
6 שנים לפני

היי ,
בכל פעם שהורדתי שער בפנים בעזרת חוט יצאו לי המון פצעים ולכן הפסקתי.
האם גם בטיפול באפילציה קורה שיוצאים המון פצעים? (כמו פצעי בגרות)
בנוסף, כמה בערך עולה הסרת. שיער מהפנים בעזרת אפילציה?

קורין
קורין
6 שנים לפני

הי
אני עשיתי 9 טיפולי אפילציה ומעבר לעובדה שזה מאוד מאוד כאב (אפילו עם משחת אלחוש) לא השגתי שום תוצאה. השיער באזור הפאות חזר וזה האזור בו התרכזה הכי הרבה. גם בסנטר חזר.
אני כן שוקלת לעשות לייזר כי לא מצאתי שום פיתרון אחר.
נכון לעכשיו אני עושה שעווה כל שבוע בשילוב עם פינצטה וזה ממש בלתי נסבל.

אפרת
אפרת
5 שנים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

שלום אביבית,
אני סובלת משיעור יתר בסנטר, כבר עשיתי לייזר ובאמת לא עזר.
ובעקבות כל מה שאת כותבת אני חושבת ברצינות על אפילציה.
אילו שאלות אני צריכה לשאול את האפילטורית כדי לדעת שהיא אכן מנוסה?
מה מספר הטיפולים המינימלי שאת ממליצה שאפשר לדעת אם יש שיפור או שצריך להחליף אפילטורית?

אורית
אורית
6 שנים לפני

היי אביבית,
אני סובלת משיעור יתר עקב שחלות פוליצסטיות (שזו כבר בעיה בפני עצמה),
אבל מה שקרה לי לאחרונה (כנראה מהורדת שיער בחוט) הוא שנהיו לי שיערות בשפם שלא ניתן להסירן , נראות כאילו הן בתוך העור,וזה ממש מטריד אותי כי זה פשוט נראה כתם שחור.
שמעתי על אפילציה רק מהבלוג שלך , אבל האם את חושבת שבמקרה המדובר זה יכול לעזור / היה לך מקרה דומה?
תודה רבה

נרימן
נרימן
6 שנים לפני

היי אביבית, אני עברתי כמה טיפולי אפילציה שהיו ממש מוצלחים והקוסמטיקאית שהייתי הולכת אליה הייתה ממש טובה ומקצועית. אך לצערי הייתי חייבת להפסיק את הטיפול כי עברתי לצפון. וכרגע אני מעוניינת להמשיך בטיפולים והייתי מאוד שמחה לבוא אלייך אם היית קרובה למקום המגורים שלי. אשמח אם את יכולה להמליץ על מישהי מאזור הצפון אם את מכירה. תודה מראש על התשובה ויום מקסים.

איילה
איילה
6 שנים לפני

עכשיו יש פרסום לטיפול בשיער פנים בשם ymax , האם ידוע לך מה הטיפול הזה? ואם באמת זה עוזר?

ק
ק
6 שנים לפני

היי אביבית,
כיצד ניתן ליצור איתך קשר על מנת לקבוע פגישת ייעוץ? אני מנסה לחייג לפלאפון אך אין מענה

עדן
עדן
6 שנים לפני

הי עברתי בעבר טיפולי אפילציה רבים אצל וסמיטקאית וחזר לי השיעור יש לי שיעור רב בפים השאלה שלי שמעתי על שיטה שנקראת פוטו אפילציה זה שיטה שמבוססת על אור ולפני אין גילוח רק שעווה ואז יש את האור על הפנים מגיסתי היא אמרה שזה עזר לה האם לדעתך זה מומלץבהתחשב בזב שאני לא חושבת לעשות אפילציה בגלל העלות הגבוה 90 שח לרבע שעה ? והאם אפילציה אמורה להשאיר סימנים בפנים?

קארין כהן
קארין כהן
6 שנים לפני

היי ליאל גם אני סובלת כבר 12 חודשים מפצעים בפהנים בעקבות הלייזר שאני עושה באמריקן לייזר.. רק עכשיו אני מבינה למה אני סובלת מפצעים בדיוק 12 חודשים(12 טיפולים) אחרי כמה זמן הפנים חזרו לעצמן? אני מיואשת

לילך
לילך
6 שנים לפני

היי אביבית,

לי יש בעיה של שיער פאות.
אני עושה לייזר באזורים הרגילים, ואף שילמתי גם על טיפולי לייזר לפאות אך טרם ביצעתי אותם בעקבות החשש של החמרת המצב והצורך בגילוח במיוחד שנורא מפחיד אותי.
רציתי לשאול אם אפילציה יכולה לעזור במקרה זה לדעתך (בעיקרון)?
האם קיימות תופעות לוואי? ומה הן במידה וכן..
ומה קורה בין טיפול לטיפול, הכוונה – האם רואים את הפעולה עצמה ואצטרך (כהרגלי) ללכת עם שיער פזור אשר יסתיר את האזור?

תודה 🙂

שובל
שובל
6 שנים לפני

היי,רציתי לשאול מהו הטווח המחירים להורדת שחי באפליציה,והאם רמת הכאב נוראית או משתווה כמו לשעווה?והשאלה הכי חשובה-קוסמטיקאית שלי אמרה שהיא ממש לא ממליצה לעשות אפליציה ולייזר מכיוון שהם יכולות לגרום לפמנטציה וסימנים בעור מה את אומרת על זה?

רותם
רותם
6 שנים לפני

היי אביבית,

יש לי כמה שאלות..

1. כבר בטיפול הראשון אפשר להסיר לפחות את השיערות שנראות לעין ? כי אני כן מסירה את השיער מהסנטר גרון והפאות אז זה היה קצת מביך להסתובב ככה בלי להסיר אותו …

2. מאיזה גיל אפשר להתחיל בטיפול אפילציה ? אני בת 16 והמחזור שלי עדיין לא סדיר.

3. כמה טיפולי אפילציה בערך צריך לעבור? כי אני לא כל כך שעירה פשוט יש לי קצת שיער שחור באיזורים כמו בגרון ובסנטר וזה ממש מביך אותי..

ספי
ספי
6 שנים לפני

היי
האם מותר לעשות אפילציה בהריון?

נילי
נילי
6 שנים לפני

אביבית פאשה שלום. איפה ניתן לעשות אפילציה בפנים?

נעמה
נעמה
6 שנים לפני

אביבית שלום
קראתי בעיון רב את הדברים שכתבת והם נשמעים לי מקצועיים מאוד. לראשונה בחיי שאני מתעסקת עם ענייני שיעור בפנים ובשאר חלקי הגוף, ולא עבורי אלא עבור בנותיי המתבגרות.
א. מאיזה גיל מומלץ לעשות אפילציה בפנים?
ב. האם את יכולה להמליץ על מקום באיזור ירושלים (אנחנו גרים בישוב בדרך לים המלח) שטיפל בבנות מתבגרות?
תודה וחג שמח

חני
חני
6 שנים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

היי, יש סיבה מסוימת שאת ממליצה להתחיל טיפול קצר של רבע שעה?

מרב
מרב
6 שנים לפני

יצאה לי שערה על הסנטר ,האם מותר לגזור אותה? זה יגביר את גדילת השערות?

רוית
רוית
6 שנים לפני

איך יוצרים קשר?

שירן
שירן
6 שנים לפני

הי אביבית,
אני עשיתי אפילציה אצל מישהי שגם אמא שלי עשתה אצלה את הגבות והשפם (היא בהירת עור). אני עשיתי את כל הגוף אצלה והתוצאות היו מוצלחות. התחלתי לאחר מכן בשפם ובפאות אך העור שלי לא הגיב בצורה טובה בשפם, נהיה לי מעין יובש/התקלפות אגרסיבית ולאחר מכן הפך לפיגמנטציה וגם בפאות נהיה לי פיגמנטציה.
הלכתי לרופא עור והוא אמר שהעור שלי בעייתי כי הוא נוטה לפיגמנטציה מפני שאני כהה בעור והשתמשתי במשחות כדי לרפות את הפיגמנטציה- והיא אכן עברה.

האם את חושבת אחרת? שיש סיכוי שאעשה אפילציה בפנים מבלי שיהיה לי פיגמנטציה שוב?

עדן
עדן
6 שנים לפני

אפשר לדעת את ההבדל בין זרם ישיר חילופי?

שרונה
שרונה
6 שנים לפני

היי אביבית. כשדיברתי עם אחד המכוני קוסמטיקה לגבי אפילציה באיזור הסנטר הם אמרו שכדאי לייזר וכי אפליציה זה ממש לשיערות בודדות וגם משאיר סימני נקודות ופצעים. העניין הוא שכמות השיערות שלי היא איננה גדולה וכמו שקראתי ברוב המקומות ממליצים על אפילציה כי זו התוצאה הבטוחה ביותר. מי שדיברה איתי הסבירה לי שהיא כבר 7 שנים בטיפולי לייזר בפנים וכי האיזור הוא הורמונלי ולכן זה לוקח יותר זמן אבל היא טוענת שיש ממש הבדל בין מה שהיה למה שעכשיו.
השאלה מה עדיף? לייזר או אפילציה. יש לי שיערה עבה ושחורה מהסיבה שנגעתי בזה ולא השארתי את זה פלומתי.

לירי
לירי
6 שנים לפני

היי אביבית, אני מטופלת כבר כמעט שנה באפילציה, (בהתחלה עשיתי שעה+ בשבוע) לצערי אני לא רואה שיני משמעותי ואם אני לא מטפלת כל שבוע אני מרגישה שיש לי גונגל על הפנים.. מלבד ההוצאות המטורפות היאוש גדול!
אני ממש מתוסכלת!! יכול להיות שהאפילציה לא עוזרת?
(עשיתי לייזר בעבר, לקחתי גלולות כדי למנוע שיעור כלום לא עוזר! אשמח לעצה..

קארין
קארין
6 שנים לפני

היי אביבית
אני כבר בטיפול הרביעי שלי באפילציה
אצל קוסמטיקאית די טובה
אבל תמיד ביום שלאחר הטיפול יוצאים לי
פצעים קטנים מוגלתיים
זה ממש מבאס.. אני עושה אפילצייה כל 10 ימים
ורוב הזמן אני עם הפצעונים האלה
זה בסדר שיש פצעים? או שהטיפול לא נעשה נכון?
תודה מראש.

ליאת
ליאת
6 שנים לפני

היי אביבית,
אני מטפלת באפילציה בין הגבות, כבר בערך 4 חודשים, רבע שעה בכל פעם, פעם בשבוע.
אמנם יש שיפור , אבל עדיין נשארת עם שיערות שמפריעות, והצורך ל״גדל״ את השיער בין הגבות מאוד מאוד מתסכל, מה שגם אחרי כל טיפול מופיעים לי כמה פצעונים באיזור, ובנוסף תמיד נשארות כמה שיערות דקות דקות שלטענתה אין אפשרות להסיר…

אני רוצה להתחיל לטפל בשיער בפנים, ואפילו עכשיו שמתי לב שהתחילו (או שהיו קיימות ולא שמתי לב) לגדול גם שיערות על האף.

האם יש קשר לכך שהטיפול בשיער הגבות לא הצליח בכך שגם בפנים לא יצליח?!
האם גם אדרש להשתעבד לחודשים של טיפולים על מנת לראות איזשהם תוצאות?

ענת
ענת
6 שנים לפני

היי אביבית,
אני סובלת משיעור ייתר בפנים בעיקר באיזור הסנטר והצוואר.
האם ידוע לך משהו על שיטת יפה מקסימוב?
הייתי בפגישה שם ומאוד מהססת עם להתחיל.

רוני
רוני
6 שנים לפני

היי אביבית,
עברתי שישה טיפולי אפילציה בפנים (אחרי שניסיתי 3 סוגי לייזר שונים, שרק הגבירו את הצמיחה).
יש לי צמיחה גדולה מאוד בפנים והקוסמטיקאית שלי לא משתלטת על הכמות.
נורא קשה לי עם קצב הטיפולים, אני מוצאת את עצמי כמעט פעם בשבוע מגיעה לשעה שלמה, ועדיין מסתובבת עם שיעור גדול על הפנים.

1. מה את חושבת על שילוב לייזר במקביל? ואם טיפול אור כלשהו, יש משהו מומלץ במיוחד? אינפרא/לייזר/ipl?
2. אני מניחה שיהיה קשה להגיד אבל אם מתייחסים למטופלות השעירות ביותר שלך, כמה זמן של טיפול היית צריכה כדי להצליח לגעת בכל השיערות? או שהיית מפצלת את הטיפולים?
3. בממוצע, כמה טיפולים צריכה כל שיערה? האם מדובר ביחס דומה לשל לייזר בגוף (10-12 טיפולים)?

גיטל
גיטל
5 שנים לפני

אשמח לדעת אם אתן מכירות מישהי שעושה אפילציה באזור חולון במחיר סביר

נופק
נופק
5 שנים לפני

היי , אפשרי להשתמש בשיטה במצח? זאת אומרת לצמיחה הפוכה של הקרקפת ושיערות שעולות על המצח?
כמה טיפולים בשיטה צריך לעשות בערך בשביל לקבל תוצאה סופית? כמובן שזה משתנה אבל רציתי לדעת מה הטווח .. וכל כמה זמן צריך להמתיין בין טיפול לטיפול?

רחל
רחל
5 שנים לפני

מותר לעשות אפילציה באזור העין?
ואם אני עושה אפילציה בקיץ.ֱ..אז אמרו לי למרוח קרם הגנה..
אז זה טוב למרוח קרם הגנה ספריי של 43 SPF ?

דבורה
דבורה
5 שנים לפני

הי אביבית, התחלתי טיפולי אפילציה ויד לי מכשיר לייזר בייתי, האם ניתן לשלב בניהם? אני ממש במצוקה, לא יכולה להשאיר שיער על הפנים וטיפול האפליקציה כואב מאוד
מה את ממליצה?

נעמה
נעמה
5 שנים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

היי אביבית
קודם כל אני מודה לך מאוד על הלקיחת זמן לענות פה לכל האנשים, קראתי המון מהתגובות ורציתי לדעת אם את יודעת למה גדל שיער במקומות אחרים בפנים? אני עושה לייזר באמריקן לייזר כבר שנתיים לפאות ולאחרונה גדל לי שיער מפחיד על הסנטר שאף פעם לא היה לי… הם אומרים לי שזה הורמונלי אבל הבנתי ממך שזה לא קשור להורמונים… כמובן אני צריכה עכשיו לשלם להם יותר על הוספת האזור הזה.. מפחיד אותי שפתאום יצמח במקום אחר… אני לא מגלחת לפני טיפול , לפחות על זה הם מקפידים… כמובן שאמרו לי ששיער בפנים תמיד יהיה לכן אני צריכה טיפולים לכל החיים…
תודה רבה!!

סימונה
סימונה
5 שנים לפני

אביבית שלום רב האם שמעת על השיטה של -יפה מקסימוב אשר מקבלת בזמן האחרון משנה תוקף בכל ערוץ יופי אפשרי ואוסיף ואומר שגם אני השתכנעתי. האם ידוע לך מה מייחד את השיטה או האם מדובר בעוד "עבודה בעיניים"?

תמר
תמר
5 שנים לפני

היי,
עשיתי 5 או 6 טיפולי אפילציה בפנים, ולאחרי כל אחד מהם הופיע לי כתם כחול (לפחות אחד) על הפנים.
האם זה תקין? יש משהו שאפשר לעשות נגד זה?
תודה רבה לך על הכתבה הנפלאה!

דורון
דורון
4 שנים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

שלום אביבית,
מדבר דורון חייל שעכשיו משתחחר וסובל מפצעים באזור הצוואר (מתחת לקו זקן) ומעוניין להסיר אותם באופן תמידי. זה אזור שאני מאוד רוצה לטפל בו אחת ולתמיד והוא מעסיק אותי המון.
אני ממש רוצה לעשות לייזר אבל המכונים שבהם עברתי לא נראים לי אמינים כמוך וגם לא מקצועיים ברמה שלך.
אני רוצה להשקיע את הכסף שיש לי בצורה נכונה והבנתי שאת לא מטפלת בגברים.
את נראית מקצועית ויותר מהכל כנה. בבקשה יש דרך כלשהי שתוכלי לעזור לי? אפילו להפנות אותי למישהו שאת סומכת עליו שיתן לי את הטיפול הנכון?