הסרת שיער בפנים

אביבית פאשה הסרת שיער בהרצליה 8 תגובות

הסרת שיער בפנים
שיעור בפנים הוא ללא ספק אחת מהמצאותיו היותר תמוהות של הטבע. יש כמה סיבות לשיעור בפנים ובצוואר והן ממש לא מעניינות אותי פה. במקום זאת, אני מעדיפה לדבר על הסיבות בגינן כל כך קשה להיפטר משיער בפנים:

  1. דבר ראשון הוא ההתעסקות. ברגע שמרטנו/גילחנו/תלשנו/גזרנו שערה – למעשה הנצחנו אותה ואת כל החברות שנמצאו בסביבה שלה. לא משנה איך תסובבו את זה: התעסקות בשיער מנציחה אותו!
  2. סיבה שנייה היא העובדה שכל מה שקורה בפנים – קורה פי שתיים יותר מהר מבשאר הגוף. אם לוקח לשיער בבית השחי שבועיים כדי לגדול – בפנים ייקח לו פחות משבוע.
  3. סיבה שלישית היא המיקום: שערה קטנה וחמודה בפס בטן היא הרבה יותר נסבלת מאחת שתקועה לי מעל לשפה העליונה ונכנסת לי באוכל!
  4. והסיבה האחרונה להיום היא: איכות השיער והעור בפנים: העור בפנים הוא מאוד רגיש לטיפולים והשיער שיושב עליו הוא בדרך כלל דק יותר מבשאר הגוף ולכן צריך לשחק בין כמות האנרגיה הרבה שנדרשת כדי להרחיק אותו לבין הרגישות של האזור.

הרחקת שיער לצמיתות בפנים דורש מהמטפלת את מלוא היצירתיות, והפרוטוקול שהרכבתי לעצמי הוא מתכון שמשתנה ממטופלת אחת לאחרת ואפילו באותה המטופלת עצמה לאחר מספר פגישות. התמהיל הזה של סגנון טיפול משתנה התגבש אצלי אחרי החצי השנה הראשונה שלי בעבודה. זה היה מאוד ברור שמה שהיה נכון לגבי הגוף – פשוט לא עובד בפנים ובצוואר והייתי חייבת לשנות את החשיבה שלי. המצאתי את "טיפולי השירות", התחלתי להתייעץ עם רופאי עור, עם טריקולוגים, והכי חשוב – עם הלקוחות עצמן.

בימים אלו רוב המטופלות שלי שהגיעו אלי בעקבות שיעור בפנים, כבר עברו הסרות שיער במקומות אחרים שלא הצליחו ואפילו החמירו את המצב. הן מגיעות אלי מיואשות, עם הידיעה הברורה שלפני שהן נגעו בפנים שלהן – המצב היה טוב יותר, ועכשיו הן תקועות: אי אפשר להמשיך עם הטיפולים כי זה הופך להיות יקר ואי אפשר לחזור אחורה ולמרוט! דבר נוסף שמכביד על הטיפולים הוא מגוון הסטיגמות המטורף בנוגע להסרת שיער בפנים. פתאום כל אחד הופך להיות דוקטור ומזהיר אותנו מפני "תופעות לוואי של חימום זקיקים רדומים" ושאר חוכמולוגיות.

אז בואו ניישר קו: קודם כל, אורך הגל של קרן ה-SHR נע בין 650 ל-950 ננו מטר (ע"ע פוסט "איך עובדת הטכנולוגיה"), זה הרבה מעל תחומי האור הנראה. ובמילים של בני אנוש: הקרינה הזו היא בלתי מייננת, היא לא מזיקה בפנים כשם שהיא לא מזיקה בגוף. דבר שני: למעט מקרים של שערות-פנים בתולות (שלא נגעו בהן מעולם), לפעמים הסרת שיער בפנים מרגישה כמו יציאה למלחמה: אין דבר כזה לבוא לטיפול אחד ושלום על ישראל. את מגיעה, אנחנו מטפלות, ואת הולכת הביתה עם הוראות ברורות של מה לעשות ומה לא. אנחנו נמצאות בקשר רצוף עד שהאחרונה שבהן חדלה להתקיים וגם אז אנחנו מוודאות הריגה.
ובנימה מיליטנטית זו נסיים במשפט האהוב עלי: "שיער לא גדל מהר יותר כשמושכים אותו".

הרשמה
עדכן אודות
guest

8 תגובות
הכי ישן
הכי חדש
משוב פנימי
הצג את כל התגובות
אא
אא
7 שנים לפני

היי אביבית.
עדיתי אפילציה בסנטר. שילמתי הון.
השיער ממשיך לצמוח…
מה עושים?

אילנית
אילנית
6 שנים לפני

היי אביבית
האם יש הגבלה בחשיפה לשמש לאחר טיפול באפילציה בפנים?

Jihan
Jihan
5 שנים לפני

שלום אביבית , הייתי מעדיפה שמישהי כמוך תהייה המטפלת שלי את פשוט נותנת תקווה והכי חשוב מקצועית , אבל אין לי אפשרות להגיע כי זה ממש רחוק, אז רציתי לשאול איזה שאלות עלי לשאול את המטפלת במכון בקשר לאפלציה? מה הכי חשוב שיהיה? כי הייתה לי מטפלת שעשתה לי לייזר בגוף שהייתה אומרת לי שיש לי שיער בפנים שרואים בשמש.. ולא הייתי שמה לב לזה לפני , אז גלחה לי והתחיל לצמוח לי קוצים בפנים ובסנטר כמו גבר בצבע שחור ולי יש עור בהיר.. זה היה לפני 5 שנים ועד היום נסיתי אינפרא אדום חוט ושעווה וכלום לא עושה לי את השיער לדק יותר וממשיך לצמוח שיער כמו קוצים וכואב , אני בת 21 וזה ממש מפריע לי ול הזמן אני חושבת רק על זה.. אשמח אם תוכלי לעזור לי באיך לגשת למכון ומה חשוב לשאול בקשר לאפלציה? אני מבקשת גם שתגידי לי איך זה עובד בקשר למחירים שלא יגזימו במחירים וינצלו אותי כי עברתי במשהו דומה כבר,
תודה

אנונימית
אנונימית
3 שנים לפני

היי אביבית
האם איזור המצח נחשב פנים?
והאם אפילציה היא פתרון גם אחרי שהתחילו לייזר?
תודה על התשובות המפורטות!