גילחת – שילמת!

אביבית פאשה הסרת שיער בהרצליה 157 תגובות

עם רכישת המכונה הראשונה שלי הלכתי כמו ילדה טובה לקורס כדי לקבל תעודה ולהתחיל לעבוד. מכיוון שאני חופרת אובססיבית הלכתי לשלושה קורסים, כי פחדתי לעשות נזקים ורציתי להבין כמה שיותר על איך הקסם הזה עובד. בזמנו עוד גילחו את הלקוחות בקליניקה (היום מבקשים להגיע אחרי גילוח) והמדריכה טענה ש"לא משנה כמה פעמים הלקוח מגלח את האזור בין הטיפולים – הטיפול יעבוד אותו דבר".

מכיוון שמשהו הריח לי חשוד עשיתי ניסויים על עצמי. זה בערך היה השלב שבו התחלתי ללכת "יד ככה יד ככה" – חצי שנה שבה ביד ימין עשיתי טיפולים כל חודש בלי גלוחים בין טיפול לטיפול וביד השנייה עשיתי טיפולים בלי לגעת. לפני שאני אמשיך תנו לי לספר קצת על השיעור שלי: אני עיראקית. זה אומר שאני מגלחת בבוקר ובערב יש קוצים. ולפני שנכנסתי לתחום השיער השתמשתי במשחות להסרת שער בידיים פעם בשבוע (כמובן שלא היה לי מושג שזה בדיוק כמו לגלח) אז הגעתי לניסוי הזה מאוד מוכנה.

שמונה חודשים הסתובבתי ככה. בהתחלה לא ראו שינוי. רק אחרי חודש הרגשתי שינוי כשהעברתי יד ברכות על האמות שלי ויכולתי לזהות הבדלים במרקם של העור, אבל לא משהו שמישהו אחר הרגיש. אחרי שלושה חודשים כבר הגעתי למסקנה ברורה שגילוח בין טיפולים הורס. המשכתי עוד חמישה חודשים כדי לבחון תוצאות בטווח ארוך יותר, והתוצאות היו כל כך ברורות שבעלי לא ביקש אלא דרש (והוא לא אחד שדורש בדרך כלל) להסיר "את החתול הזה עוד היום מהיד שלך אם את רוצה שאני אחזור הביתה אחרי העבודה". והנה לכם.

מיותר לציין שהניסוי הזה קיבל משנה תוקף כשחזרתי עליו בבתי השחי שלי, בירכיים, בשוקיים, ובעוד מקומות ועל עוד מעבדות (אחות, חברה, לקוחה שהובטח לה שברגע שיש חבר היא מתייצבת לטיפול "הסרת חתול").

וכך עברו להן מספר שנים שפתאום, ביום בהיר, אני רואה פרומו בערוץ 2 של "יצאת צדיק". באותו יום היינו בצימר בצפון כל המשפחה. אני זוכרת את ההתרגשות שלי להראות לכל הלקוחות המסכנות שלי שאני צודקת, כי מה לעשות שבתקופת הניסוי הייתי כל כך ירוקה שלא חשבתי לצלם! ואני לא אשכח איך אני יושבת מול הטלוויזיה, ריח של מנגל באוויר, וכולם רואים איתי איך הרופאה אומרת "לא נמצאו הוכחות שגילוח הופך שיער פלומתי לשיער טרמינלי" ואני איבדתי שוב את התיאבון רק מלכתוב על זה… הקטע הוא, שאפילו מרכז ההדרכות של הטכנולוגיה שלי טוען שגילוח הופך שיער פלומתי לשיער קשה, אבל הם טוענים שם שבזמן טיפולים זה לא הורס ושאפשר לגלח כמה שרוצים. אז תנו לי להגיד לכם שזה ממש לא נכון ויעידו על כך לקוחות שלי. הדבר הראשון שעשיתי בדרך חזרה מהצימר היה לקנות לוח ממוסגר כזה מאופיס דיפו. שמתי אותו בכניסה לקליניקה ורשמתי עליו בגדול "גילחת – שילמת!"

יש הבדל משמעותי בין שיער שגולח בין טיפולים לשיער שעזבו אותו במנוחה. הבדל בטווח בין טיפולים, במספר הטיפולים ואפילו בתחושה בתוך הטיפול עצמו. אממה, זה לא שיווקי לבוא לבחורה צעירה עם חבר חדש בשיא הקיץ ולאסור עליה גילוח. לא שיווקי ולא הגיוני. אז המצאתי שיטה והשיטה נקראת "טיפול שירות": כל לקוחה שלי יכולה להגיע מתי שהיא רוצה וכמה שהיא רוצה ולקבל טיפול ללא תשלום. אם היא מגלחת היא מקבלת הרצאה ואם היא מגלחת פעם שנייה – נו מור סופ פור יו!! עם הזמן ראיתי שטיפולי השירות עושים עבודה בפני עצמה שמורידה את הצורך בטיפולים. וזה עובד כמו קסם!! דבר נוסף שיש לי לומר על הנושא: אני יודעת שהיום המון קליניקות דורשות להגיע אחרי גילוח בבית. אני אוסרת על הלקוחות שלי לגעת באזורים בהם אני מטפלת ואת מלאכת הגילוח (שאני מתה עליה) אני עושה בעצמי. מה שקורה הוא שאחרי טיפול-שניים העור הופך לחלק וקטיפתי ואחרי גילוח לא תמיד ניתן לזהות את עובי השיער. לכן כשאני עושה את הגילוח אני יכולה לראות איפה החולשות ואיפה החוזקות של הטיפול הקודם. אני יודעת על מה לתת דגש ועל חשבון מה ובשורה תחתונה – לתת טיפול טוב הרבה יותר.

אם נחפש באינטרנט נראה שהוא מפוצץ בהסברים של "גילוח לא באמת הופך את השיער לקשה יותר, זו אשליה שקורית בגלל… (שקר כלשהו) מכיוון שהסכין לא פוגעת בשורש של השערה אלא בהמשך שלה שהוא חלק מת…" ועל כך נאמר "אם אלף איש אומרים דבר שטות – זה עדיין דבר שטות".

לא רק שגילוח מעבה את השערה, בנוסף הוא גורם לצמיחה מהירה שלה. נכון, שאדם מקריח לא יוכל להחזיר לחיים זקיק שכבר לא מתפקד, פועלים פה כוחות נוספים, אבל זקיק מתפקד לא רק מושפע מגילוח, הוא מושפע אפילו מגזירה בלבד! אתם מבינים, השערה היא צינור שמכיל בתוכו חלק דק שנקרא "ליבה". הליבה הזו מורכבת מתאים שנקראים "קרטואיהלין". הקטע הוא שלא לחלוטין ידוע מה המטרה של התאים האלה. חוקרים משערים שהתאים האלה ותאים אחרים שמאוד דומים להם הם בעלי תפקיד באגירה של חלבון לשימוש מאוחר יותר. יש שחושבים שהמדולה אחראית לברק השערה, לסוג שלה, לתקשורת שלה עם הזקיק, וכ"ו. אבל הכל עדיין בגדר השערות.
למעשה, המדולה נקראת גם "מוח השערה". לפי הרופא החביב עלי, גזירה של ה"מוח" משפיעה ישירות על הנימים שמחברים את השערה לעור ומשנה אותם! וכל ה"הסברים" על כך שגילוח לא משנה את המבנה של השערה לא ישנו את העובדה שבחורה ששנים גילחה פס בטן צריכה לבוא לטיפולים כי עכשיו יש לה פס בטן שנראה כמו עניבה.

כדי לתת לדברים שלי משנה תוקף, אני מזמינה כל מי שטוען הפוך ממני, לגלח את קצה אפו במשך שבוע בלבד, ולתת לי לצלם…

הרשמה
עדכן אודות
guest

157 תגובות
הכי ישן
הכי חדש
משוב פנימי
הצג את כל התגובות
דפנה
דפנה
10 שנים לפני

אני מתה עלייך! אין אנשים כמוך…

רותם
רותם
9 שנים לפני

מותר לחמצן איזורים שעושים בהם לייזר shr ? כי גילוח אסור,אז חימצון זה מותר? או שעדיף שלא?

Paz
Paz
2 שנים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

אני מנסה ליישם ולא מגלחת ויש לי מלא שיערות ברגליים וכבר לא נעים, כי קיץ, ולמרות שהן חומות ומאוד עדינות, אפשר לראות

טל
טל
9 שנים לפני

אז בעצם כאשר מתחילים טיפול בלייזר לא רצוי לגלח את איזור משום שאח"כ הטיפולים הבאים לא יהיו יעלים.
אני עושה לייזר במפשעות , אז השאלה שלי מה אני אמורה לעשות או מה כדאי לעשות כאשר אני עם החבר שלי או כאשר אני הולכת לבריכה / ים .
בנוסף אני גם במסגרת צבאית אז זה לא ממש נעים להתפשט ליד חברות כשהאיזור לא מגולח .

עמית
עמית
8 שנים לפני

השאלה שלי אם אחרי טיפול ראשוני בלייזר יגדל לי קוצים באיזור אחרי יום???

שחר
שחר
8 שנים לפני

אני עושה לייזר ברגליים , ועכשיו הגיע הקיץ ואני לא יכולה ללכת ללא מכנס קצר אז מה אני עושה בין הטיפולים אם אני לא יכולה לגלח?

עדי
עדי
8 שנים לפני

התחלתי לעשות ipl בפנים. היה לי מעט שיער פלומתי ואחרי בדיקות הבנתי שipl זו השיטה הכי יעילה. הלכתי לקוסמטיקאית אשר גילחה לי לפני טיפול וטענה כי אין סיכוי שזה יגדל כקוצים. עשיתי 4 טיפולים עד כה ופתאום עכשיו התחילו לצאת לי קוצים קטנטנים (אמנם לא עבים כמן של בית שחי אבל בהחלט מעוררים דאגה) מה אני אמורה לעשות עכשיו? אם אפסיק לגלח לפני זה ייפסק ויחזור לצמוח בצורה הראשונית כפלומה??

אור-פז
אור-פז
8 שנים לפני

היי האם גילוח לאחר לייזר הוא יעיל?ועד כמה..

ועוד שאלה, בדרך כלל כשאני מגיעה לטיפול אני מגלחת יום לפני והטיפול הזה שכחתי והבחורה עשתה לי על השערות,האם זה אפקטיבי ועושה עדיין את העבודה על השערות

טל
טל
7 שנים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

היי אביבית, אני כרגע מטופלת וגם לי ממליצים בקליניקה לגלח יום לפני, ואפילו מדגישים שלא טוב לגלח קרוב למועד הטיפול (באותו יום) כי אז העור רגיש יותר והטיפול יכאב יותר. האם זה באמת נכון?

אילנה
אילנה
5 שנים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

היי אביבית, מה שלומך?

אני מטופלת בשיטת 4mp, לאחר כל טיפול ישנה הנחייה שלא לגלח את השיער במשך שבועיים אחריו, עם זאת, היו לי מספר אילוצים בהם לא עמדתי בתקופת ההמתנה וגילחתי לפני (ברגליים).

עד כמה הדבר פוגע בטיפול?

בר
בר
8 שנים לפני

האם ניתן לעשות לייזר בלי לגלח בכלל?

מעיין א
מעיין א
8 שנים לפני

כמה עולה כל טיפול? (כל הגוף)

אורית
אורית
8 שנים לפני

שלום לך
אשמח לדעת מהו המרווח האופטימאלי בין טיפול לטיפול (שיטת SHR)
הקוסמטיקאית מתעקשת על טיפול כל 6 שבועות, אפילו שכרגע (אחרי 6 שבועות) יש צמיחה מועטה בלבד של שיער פלומתי.
לטענתה זהו הקצב הטוב ביותר להשגת תוצאה מיטבית.
האם היא צודקת?

תמר
תמר
8 שנים לפני

אביבית האם כשעושים לייזר בפנים מותר לקסמטיקאית לגלח?

זיו אורנים
זיו אורנים
7 שנים לפני

אני בערך בטיפול השני או שלישי בבית שחי , עכשיו כאילו אמרת שזה לא טוב לגלח ואמא שלי תמיד כועסת עליי שאני מגלחת, אז מה נשאר לי לעשות ? כאילו לא נעים לי ללכת עם יער קוצים בבית שחי..

נגה
נגה
7 שנים לפני

האם אפשר לעשות טיפול לייזר כשהעור טיפה שרוף מהשמש?

מיכל
מיכל
7 שנים לפני

הי,
האם ניתן לבצע מריטה בין טיפולי SHR? הבנתי לפי השאלות והתשובות למעלה שיש בעיה לגלח אבל האם יש בעיה למרוט? (מכונה, שעווה וכו')
תודה, מיכל

אור
אור
7 שנים לפני

היי אביבית רציתי לשאול אותך.. כבר כמה שנים טובות שאני סובלת משיעור יתר בפנים ובגוף 3 שנים אני מנסה להשמיד אותו בפנים ותוך כדי סבלתי מהמון פצעים ולפעמים אף כוויות עד שהפסקתי ועשיתי לייזר IPL באחד המקומות 16 טיפולים ואף אחד מהם לא עזר עזבתי את המקום והלכתי למקום חדש עשיתי שם את אותו הדבר והקוסמטיקאית אמרה לי שצריך לגלח ולא לעשות שעווה כמו אצל הקודמת לא הסכמתי ועשיתי 2 טיפולים בטיפול השלישי שחזרתי אליה ניכנעתי אליה והיא גילחה לי אני כל כך מודאגת ובהיסטריה מזה מה עליי לעשות?? ואיך להיפטר מהכל?

טל
טל
7 שנים לפני

היי אביבית,
אני כרגע אחרי 5 טיפולים בידיים, שביניהם נמנעתי מלגלח אך בכל זאת אני לא רואה תוצאות, ולהפך- השיער רק צומח צפוף יותר ובמקומות שלא היה קודם לכן.
במכון נאמר לי שמדובר בזקיקים "רדומים" שבעקבות הטיפולים התחילו להצמיח שיער, וקיימות 8 שכבות של שיער רדום כזה ולכן לאחר 8 טיפולים אמורות להיות תוצאות.
האם זו תופעה ידועה ומוכרת בתחום? יש לי מה לדאוג?
תודה מראש!

מור
מור
7 שנים לפני

היי אני מטופלת בcare ואתמול עשיתי את הטיפול הראשון בעיקרון קראתי כאן את התגובות ואת ממש מקסימה. הטיפול הראשון שלי היה קצר מהרגיל עשו לי רגליים ידיים בית שחי ומפשעות בשעה ויום לאחר מכאן אמא שלי הגיע לטיפול הראשון עם אותו מכשיר לייזר שלי ועם אותם איזורים וסיימה תוך שעתיים. שגיליתי זאת מאוד התאכזבתי והתבאסתי מהשירות במיוחד אחרי שגיליתי שהמטפלת שטיפלה בי ציינה במחשב שהיא טיפלה בי שעתיים. רציתי לדעת מה ההשפעה של הזמן על הטיפול? והאם אפשר לעשות טיפול לייזר נוסף לפני שמחכים לצמיחת השערה כי care טענו שאני צריכה לחכות עד לנשירה שאדע עד כמה הטיפול עזר אם בכלל. אשמח מאוד לתשובה, ערב טוב

אור
אור
7 שנים לפני

שלום,
אני כבר כמה חודשים מטפלת באזור במפשעה באמצעות IPL משולב גלי רדיו.
המטרה שלי היא לדלל את השיער באזור. השיערות במפשעה בהתחלה היו עם צבע חום.
אני מאוד מאוד משתדלת לא לגלח בין הטיפולים.
שמתי לב שעם הזמן צבע השיערה השתנה לשחור.. האם זה הגיוני? 🙁
בנוסף, שמתי לב שאופן הצמיחה השתנה ואני לא אוהבת איך שהשיער נראה כשהוא מגיע לצמיחה מלאה. 🙁
אז החלטתי לעשות ייצוג עדין של השיער באזור המפשעה ולא להסיר את כל השיער.
חשבתי להסיר מאזור המפשעה באופן הבא:
* באזור שבו אני מעוניינת שיהיה שיער עדין, פלומתי ובהיר כמו פעם – אסיר באמצעות בעזרת מריטה (שעווה או מכונה)
* ובאזור שבו אני מעוניינת שיהיה חלק לגמרי – אמשיך עם IPL+רדיו עד לקבלת התוצאות.
האם זה יעבוד לי?
האם האזור בו אסיר במריטה יחזור לצבע הקודם שלו?
האם הצמיחה בו תחזור למצב הקודם?
או שזה כבר אבוד ואני צריכה להסיר הכל עם IPL+רדיו?
בת 31, לוקחת גלולות מינס
תודה!

אור
אור
7 שנים לפני
תגובה ל  אור

סליחה אני מחדדת:
עוברת טיפול כל חודש. כמעט בכלל ללא גילוח בין הטיפולים.
המכשיר הוא FHR.
תודה

רוית
רוית
7 שנים לפני

היי
אני באמצע סדרת טיפולי לייזר.
אני ב״ה בהריון ולכן עושה הפסקה מהטיפולים.
מה ניתן לעשות עם השיער שצומח בינתיים? 9 חוד׳ לא להסיר???
האם במקרה כזה מותר לגלח? לעשות שעווה עדיף? והאם איזור שכבר לא צומח בו שיער יכול לצמוח בו שוב כתוצאה מגילוח של האיזור (הרי מדובר בקרחות ולא באיזור חלק לחלוטין).
תודה

אמילי
אמילי
6 שנים לפני

היי אביבית, אני בת 17 ואני מתחילה עכשיו טיפולי לייזר ברגליים ובבית השחי.
הכוונה שלך היא שלא כדאי לגלח בין טיפול לטיפול אלא רק לפי הטיפול עצמו? ואם בכל זאת אני רוצה להסיר את השיער אני יכולה באמצעות שעווה או מכשיר אחר שהוא לא כמו סכין גילוח? אני גם כבר כמה שנים לא נוגעת בסכיןרק שעווה או במכשיר שבו אני משתמשת ובגלל הלייזר אני אהיה חייבת לגלח עכשיו עם סכין..
תודה.

הודיה
הודיה
6 שנים לפני

היי אביבית, ראיתי שאת לא כל כך ממליצה למרוט את השיער(במכונה או שעווה) בין טיפולי הלייזר, השאלה שלי היא למה?
אני מבינה שהלייזר צריך לקלוט את הזקיק של השערה בשביל להרוס אותו, אבל אפשר לחכות שהשיער יצמח שוב ואז לגלח את האיזור לפני הטיפול. הדבר הזה חוסך לכולם את הבושה מגוף קוצני אם זה בתקופת הקיץ או כשיש חבר.
האם מריטה הורסת את יעילות הטיפול בלייזר או מעכבת אותו בצורה כלשהי?

shany
shany
6 שנים לפני

היי אביבית, אני התחלתי טיפול לייזר ברגלים וביד לפני כשנה וכשהתחלתי במכון לא אמרו לי שאסור לי לגלח בין כל טיפול, אז גילחתי ,לאחר שחזרתי לאחר כ7 טיפולים ואמרתי שהטיפול לא כזה משפיע היא שאלה אותי אם אני מגלחת ואמרתי שכן ואז היא נזכרה לומר שאסור לי לעשות את זה וזה למה הטיפול לא עבד עד עכשיו, בכל מקרה אני בטיפול תשיעי ואני דתייה ואני לובשת רק חצאיות וכמות החצאיות הארוכות שלי כבר נגמרה האם יש משהו שאני יכולה לעשות כי אני לא יכולה להמשיך ולהסתובב עם רגליות שעירות למדי.. האם הגילוח בין לבין באמת הורס את הטיפול ואם כן יש דרך אחרת לטפל בבעיה שלי אשמח ממש לעזרה תודה.

trackback
מדוע אסור למרוט שיער בין טיפולים או "הקוף שאהב חוט" - אביבית פאשה
6 שנים לפני

[…] ודבר שני – לגלח? באמת? אביבית, זאת את? מה קרה ל״גילחת שילמת״? כל ההסברים על הורמונים ושיער שהופך לקשה אחרי גילוח […]

שירן
שירן
6 שנים לפני

אביבית אני ממש רוצה להגיע אלייך לקליניקה בכדי להתחיל טיפולי לייזר ברגליים (פעם ראשונה, מלחיץ!), אבל רחוק לי הרצליה 🙁
ניכר שיש לך ידע רב בתחום, את נעימה, ברורה ומקצועית.
למה את לא בחולון? 😉 אוף.. עדיין מתלבטת. בכל מקרה המשיכי ככה, תודה על הכנות שלך. המידע פה שסיפקת לנו ממש עזר לי להבין יותר על הסרות שיער בלייזר.

שירן
שירן
6 שנים לפני

אביבית יש לי שאלה
יש לי בקרוב טיפול לייזר SHR ראשון
אני יודעת שאת ממליצה לגלח כמה שיותר קרוב לטיפול ובמקרה שלי בשיחת טלפון הקוסמטיקאית המליצה לגלח יום לפני טיפול כדי שהטיפול לא יצרוב.
אני יודעת שאת לא אוהבת לדבר על קוסמטיקאיות אחרות.. אבל פשוט אני די חוששת עכשיו, כי אני גם ככה לא טובה עם כאבים גם הכי קלים.. ואני חוששת שאכן אני ארגיש את המכשיר יותר
האם יש לי סיבה לחשוש? אני מאוד רוצה לשמוע לעצה שלך ולגלח כמה שיותר קרוב..

שירן
שירן
6 שנים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

אביבית תודה לך 🙂
כן גם אצלי צמיחת השיער מהירה.
הבנתי, אז למעשה גילוח באותו יום לבנות שהצמיחה שלהן מהירה, עדיף בין היתר גם מבחינת מידת הכאב. אז זה אמור פחות לצרוב ולא כפי שהיא אמרה..
אחלה, נרגעתי:)
ו"בעדינות" הכוונה בגלל להב הסכין שבמידה ותגרום לשריטות קלות תצרוב בטיפול?
שוב, המון המון תודה לך! מעריכה את זה מאוד.

רוני
רוני
6 שנים לפני

היי האם אפשר לעשות שעווה בין הטיפולים… גדל לי שיער מתחת לעור מה שגורם פצעים אדומים ושחורים וזה ממש מזעזע…. הללפפפפ!

Shir
Shir
6 שנים לפני

היי, יש לי שיערות דלילות וקצרות באיזור הישבן הגב והחזה מטעויות שביצעתי בעבר ואני רוצה לחמצן אותן, יש אפשרות לחמצן באיזורים אלו? ובאלה אסור?

BatEl
BatEl
6 שנים לפני

היי אביבית

אשמח לעצתך- עברתי 11 טיפולי לייזר ברגליים ובידיים וגילחתי בין לבין בתדירות גבוהה כי כך נאמר שמותר. חלה רגרסיה משמעותית ושיעור רב. בטיפול האחרון ביצעו את הטיפול על עור מגולח אבל מלא בשורשי שיערה בולטים מתחת לפני העור. לאחר הטיפול השערות לא צמחו ונתקעו מתחת לעור. חודשיים נאלצתי למרוט עם פינצטה את שורשי השערה הלכודים וסבלתי נורא. היו גם הרבה שערות הפוכות. אחרי שקראתי מה שכתבת הבנתי שכנראה הגילוח הזיק.
אשמח לדעת אם יש לך טיפ כיצד להוציא את שאר השורשים הלכודים. כמו כן, חשבתי במקום לגלח להבהיר את השיער בינתיים. האם הבהרת השיער לא תגרום לגירוי העור ובכך לנזק? תודה רבה!

שירי
שירי
6 שנים לפני

היי אביבית,
קודם כל זה ממש ממש כיף לראות שאת עונה כבר שנים לשאלות..

אני עושה טיפול לייזר בבית שחי בנתיים הוא כל חודשיים, עשיתי פעם ראשונה לפני חודש והתהליך שנעשה עד עכשיו הוא גדילת שיערות, נשירה ושוב צמיחה..אז את חושבת שזה בסדר אם אני מגלחת רק פעם אחת בין לבין? (כלומר עבר חודש ועכשיו אצטרך לחכות עוד חודש)
שאלתי את המטפלת והיא אמרה שעדיף שלא אבל 2-3 פעמים זה בסדר.
לא באלי לפגוע במהלך הטיפול אבלל מצד שני זה קשה ככה להיות חח
תודה רבה רבה שירי

Jihan
Jihan
6 שנים לפני

היי אביבית, אני בת 20 לפני שנתיים התחלתי לעשות טיפולי לייזר, עשיתי 7 טיפולי לייזר SHR בידיים ובכל פעם אני מגלחת בדיוק לפני הטיפול וחשוב להדגיש שאני שעירה ממש, ואם אני מגלחת עכשיו אז זה ממש צפוי מבחינתי שיצמח לי שיער אחרי מספר שעות, יש לי צבע עור בהיר מאוד ושיער שחור,שנהייה קשה אחרי הגילוח אשר הפסקתי את טיפולי הלייזר לפני חצי שנה והמשכתי לגלח לתקופה ועכשיו אני עושה ב-וייט, הפסקתי את טיפולי הלייזר כי כשהייתי מגלחת, אחרי הטיפול השיער לא היה נושר והיה צומח כרגיל אבל יותר קשה וחזק כי כבר גילחתי אותו! כאילו שסתם העברתי על היד קצת אור , עכשיו יש לי בעייה בידיים גם אחרי שאני עושה אותם ב VEET אחרי יומיים זה צומח לי והוא כמו קוצים ולא יותר פלומטי. רציתי לשאול מה את חושבת שאני יכולה לעשות? האם לעשות שוב לייזר בקליניקה אחרת? או לנסות טיפולי אינפרא אדום שמורידים בשעווה אחרי הטיפול ? או מה את חושבת שיש פיתרון שיכול לעזור לי?
*עשיתי לייזר בכל הגוף ברגליים היו לי תוצאות קצת יותר טובות אבל עדיין יש שיער אותו דבר במפשעות ובבית שחי .
תודה ,

נטלי
נטלי
6 שנים לפני

סיימתי טיפולי אינפרא ועכשיו עושה מידיי פעם טיפולי תחזוקה. האם כדאי לגלח בין לבין? אן שזה יהרוס את הכל. אחרי טיפול תחזוקה אחרון כבר אחרי 4 חודשים יש לי דיי שערות ארוכות. תודה

אנונימית
אנונימית
6 שנים לפני

היי יש לי שאלה כי אני לחוצה ממש
אני בטיפול מס 8 בipl באזור המפשעה וגם למעלה, ויצא שהורדתי יותר שיער ממה שרציתי ועכשיו אני כבר אחרי הטיפול השמיני ואני רוצה לנסות לגדל באזור הזה את השיער בחזרה
האם זה אפשרי?? שהשיער יגדל שם לאותו כמות כמו בשאר? למצב שאני יאהב ..

אנונימית
אנונימית
6 שנים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

ואו תודה רבה על התגובה המהירה קודם כל. דבר שני אז מה שאני צריכה לעשות זה פשוט לגלח את המקום הספציפי כדי שיחזור לצמוח?
אחרי כמה טיפולים בערך זה באמת נקרא מצב אל חזור?
תודה רבה על ההקשבה

מורן
מורן
6 שנים לפני

שלום רציתי לדעת בבקשה התחלתי טיפוליshr בשפם והסנטר טיפול ראשון ועד הטיפול הבא יעברו 3 שבועות האם יכולה להוריד בפינצטה?איך אסתובב עם קוצים בפנים עד הטיפול הבא?

לי
לי
6 שנים לפני

היי אביבית אני מטופלת בחברת אמריקן לייזר ועשיתי רק את הטיפול השני שלי לבנתיים. לפני כל טיפול אנחנו צריכים לגלח את האזור שבו אנו עושים את הטיפול. אני עושה במפשעות ובבית שחי אך שמתי לב שבין הטיפול הראשון לשני צמיחת השערות אחרי הגילוח גדלה ורציתי לדעת אם את יכולה לעזור לי להבין: האם זה סתם בגלל שאני צריכה לחכות/הורמונים/שיטת הטיפול אצלהם אינה מתאימה לי כי בכל זאת הגעתי לכאן בגלל החשדות שלי שאכן ככל שאת מגלחת יותר בין הטיפולים ככה זה פוגע בתוצאה וגם כבחורה עיראקית בדיוק כמוך נמאס לי מהשערות.
תודה מראש.

אלין
אלין
6 שנים לפני

כן.. הרבה אמרו לי שצריך לגלח לפני כול טיפול לא מבינה מה הקטע כי הלייזר ככה או ככה מגיע לשורש. וזה באמת סתם מעבה את השיער. כול כמה זמן אני צריכה לעשות טיפול? פעם בשבוע? שבועיים?

ענבל
ענבל
6 שנים לפני

היי אביבית,
אני מטופלת באמריקן לייזר, אני עושה את הבית שחי, מפשעות, רגליים וידיים.
אני בת 16 וחצי. בינתיים עברתי ברגליים ובידיים שני טיפולים (כל שלושה חודשים). הטיפול השני היה לפני כמה ימים. חשוב לי לציין שאני גם עיראקית ואני שעירה בטירוף, ואין לי את האפקט הזה שהשיער צומח לי ונושר שוב אחרי טיפול. הוא צומח פשוט כרגיל בלי לנשור. בפעם הראשונה ראיתי קצת תוצאות והתווצרו לי קרחות ברגליים, אבל עכשיו בטיפול השני השיער צמח לי ממש קשה וקוצני ומרגיש כמו קקטוס (כמו לפני שהתחלתי את הטיפולים). עכשיו כבר התחיל הקיץ, ואני לא יכולה לא לגלח וללכת עם ארוך כל הזמן, זה לא אפשרי בכלל בשבילי. אני כן מגלחת בין הטיפולים כי לא אמרו לי שאסור, אבל אני מרגישה כאילו הטיפול לא השפיע עליי בכלל ואני מרגישה שתדירות הטיפולים קטנה מדיי (כל שלושה חודשים לא נראה לי מספיק בשבילי)
עכשיו אני בדילמה מה לעשות. האם להתחיל להוריד בשעווה? כי אני ממילא הולכת להמשיך את הטיפול רק כשיגמר הקיץ כי ארצה להשתזף, העובי של השערה פשוט בלתי נסבל ודוקר, מה אוכל לעשות לגביו?

(בנוגע לכך באותו טיפול עשיתי גם במפשעות ולא גילחתי בכלל בין הטיפולים, ששם זה כל חודש וחצי, וגם שם צמח לי את אותו סוג ועובי של שיער)

ניקה
ניקה
5 שנים לפני

היי אביבית
עשיתי 2 טיפולים בבית שחי בלייזר ויש קצת תוצאות השיער יותר דק ופחות בולט אבל התחיל לצוח לי שיער (רק בצד אחד) סמטימטר מתחת לבית שחי באזור די נמוך שלו שלא היה לי לפני! ולא גילחתי אותו! יכול להיות שזה בגלל הגיל (אני בת 16 וחצי) ?

אנונימית
אנונימית
5 שנים לפני

היי, זה די דחוף אז אשמח לתשובה מהירה 🙂
התחלתי טיפול לייזר באמריקן לייזר והטיפול הראשון היה לפני חמישה ימים. אני עושה בבית שחי, מפשעות, רגליים וידיים. יש לי אירוע בעוד יומיים ואני לובשת קצר. כבר ממש צומחות לי שיערות ובינתיים אני לא רואה שום שינוי. אני חייבת לגלח לקראת האירוע, מה גם שעכשיו קיץ אז אצטרך גם בהמשך החודשים הקרובים…
ממש קשה לי כשיש לי שיער, אני רגילה לגלח ברגע שהוא מופיע. האם זה קריטי ממש אם אגלח לעיתים קרובות? (לא המון פעמים, רק כשממש יפריע לי) האם זה רק מאט את תוצאות הטיפול? כי אם כן, אוכל לשאת את זה.
אשמח שתגידי לי את דעתך , תודה ❤️ (בת 17)

אושר
אושר
5 שנים לפני

עשיתי בשבוע שעבר טיפול לייזר ראשון בשחי. לפי מה שאני קוראת כאן בעמוד את אומרת שממש לא מומלץ לגלח בין טיפולים, אבל יש לי שני אירועים עד הטיפול הבא שדורשים ממני להוריד את השיערות בבית השחי, הראשון בשבוע הקרוב (מסיבת סיום של כיתה יב וחלק מהתלבושות הן גופיות) והשני הוא נשף בתחילת חודש הבא, כמה קריטי זה יהיה אם אגלח? והאם יש דרך אחרת להוריד את השיערות?

ליאור לוי
ליאור לוי
5 שנים לפני

היי אז זה אומר שאסור בכלל לגלח בין טיפול לטיפול או שאפשר לגלח כל פעם שהאזור גדל? כי אני עושה בהרבה חלקים בגוף וזה באמת בעייתי בשבילי לא לגלח
גם יש לי בן זוג ואני לא רואה את זה כאופציה לא לגלח

רחל
רחל
5 שנים לפני

היי אביבית
אני בת 18 והתחלתי טיפולי לייזר עכשיו (רגליים שחי מפשעות )
אני עדיין גודלת בגוף ומפחדת שהלייזר יפגע לי בגדילה
האם זה יכול לקרות או שאין ממה לחשוש?
תודה רבה!

עדי
עדי
5 שנים לפני

היי אביבית, אני בת 19, אני שעירה ולאחרונה התחלתי טיפולי לייזר ברוב חלקי הגוף. התחלתי גם טיפולי לייזר באזור הכתפיים, באזור שבחצי היד העליונה. (המכון הזהיר כי השיער שם פלומתי אבל העדפתי לקחת את הסיכון כי השיער שם הציק לי). אחרי טיפול ראשון הבחנתי שהשיער הפך לפחות פלומתי ויותר כהה. זה מציק לי מאוד ואני לא יודעת אם כדאי לי לגלח באזור הזה כי בדרך כלל אסור לגלח שיער פלומתי. אני מתייבשת להסתובב עם גופיות.. מה את ממליצה ?

אסתי
אסתי
5 שנים לפני

שלום לך אביבית.
אני עשיתי בערך 6 טיפולי לייזר, רואה קרחות קצת, אבל כל שאר השיער באמת רך יותר אבל ארוך.
לא מגלחת בין הטיפולים בכלל אבל כרגע אני בהריון. אז הפסקתי את הלייזר.
השאלה שלי אם מותר לחמצן באזור: ידיים, רגליים, מפשעות, בטן?
גם מבחינת התגובה לליזר וגם מבחינת ההריון.
תודה רבה לך.

עדי
עדי
5 שנים לפני

היי אביבית, נהנית מאוד לקרוא את הדברים שאת כותבת. מחכימים ומוסיפים ידע. תודה על זה.. התחלתי טיפול לייזר ראשון ואני כבר רואה תוצאות טובות ברגליים ובידיים (עברו שבועיים והשיער כבר לא קוצני וגדל פחות) בית שחי ומפשעות גם עשיתי טיפול ראשון ועבר רק שבוע אז עדיין לא יודעת. השאלה שלי היא אם השיער בידיים נקרא פלומתי? אני לא טיפוס שעיר ב"ה וגילחתי בידיים (חצי) פעם ראשונה לפני הטיפול. לפי השאלות והתשובות כאן הבנתי שבשיער פלומתי יש פחות אפקטיביות לטיפול. הבנתי נכון? אשמח לתשובה. תודה רבה!!

עדי
עדי
5 שנים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

אוקיי, תודה רבה רבה!! 🙂

דנה
דנה
5 שנים לפני

היי אני מטופלת במשך מעל לשנתיים בCare רק בחודשים האחרונים רואה הבדל (לאחר שהפסקתי לגלח בין הטיפולים ושהעלו את עוצמת החום)
אכן רוב השיער נשר ונשאר מעט מאוד שיער.. אבל שמתי לב שבמעט השיער שנשאר, השערה מאוד מאוד ארוכה (משהו כמו פי 3-4 משערה רגילה באותו האיזור)
זה נורמאלי? ממה זה נובע?

דנה
דנה
5 שנים לפני

היי אני מטופלת בCare כשנתיים רק לאחרונה רואה הבדל, (בעקבות העלאת עוצמת החום והפסקת הגילוח בין הטיפולים) רוב השיער נשר ושמתי לב שבמעט השיער שנשאר השערה ארוכה מאוד מאוד. פי 4 משערה רגילה. אשמח לדעת אם זה נורמאלי? וממה זה נובע? תודה!

נועה
נועה
5 שנים לפני
תגובה ל  דנה

היי
אני בטיפולל מס' 7 בלייזר .
ב5 חודשים אחרונים לא טיפלתי כיון שב"ה נכנסתי להריון והצמיחה חוגגת!!
מה עלי לעשות האם אפשר להוריד בשעווה? או שאולי עדיף בסכין(כשזה הרבה פחות נעים)

נטלי
נטלי
5 שנים לפני

היי אביבית! תודה על כל האינפורמציה שנתת!
יש לי שאלה לגבי הבדל בין שתי טכנולוגיות: ipl והלייזר. במכון בו אני עושה, יש את שניהם, אבל משום מה הם מכניסים ל ipl לפחות בכל הטיפולים הראשונים. מדובר באיזורים: בית שחי, מפשעה, חצי רגל וחצי יד, עור בהיר ושיער כהה יחסית. האם יש הצדקה מבחינת התוצאות או שזה נובע מחיסכון המכון?

נעמה
נעמה
5 שנים לפני

הי , רציתי לדעת האם הפסקה (לשם טיול) "מאתחלת" את הטיפול ?
תודה רבה !

דורון
דורון
5 שנים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

שלום אביבית,
מדבר דורון חייל שעכשיו משתחחר וסובל מפצעים באזור הצוואר (מתחת לקו זקן) ומעוניין להסיר אותם באופן תמידי. זה אזור שאני מאוד רוצה לטפל בו אחת ולתמיד והוא מעסיק אותי המון.
אני ממש רוצה לעשות לייזר אבל המכונים שבהם עברתי לא נראים לי אמינים כמוך וגם לא מקצועיים ברמה שלך.
אני רוצה להשקיע את הכסף שיש לי בצורה נכונה והבנתי שאת לא מטפלת בגברים.
את נראית מקצועית ויותר מהכל כנה. בבקשה יש דרך כלשהי שתוכלי לעזור לי? אפילו להפנות אותי למישהו שאת סומכת עליו שיתן לי את הטיפול הנכון?

רוית
רוית
2 חודשים לפני
תגובה ל  דורון

היי אביבית תודה על התשובות המחכימות,אשמח אם תמליצי לי על מכשיר לייזר ביתי שעובד בשיטה הכי טובה כפי שאת יודעת.תודה רבה