פורום הסרת שיער

פורום הסרת שיער

כל מה שרצית לדעת על הסרת שיער ולא העזת לשאול

הרשמה
עדכן אודות
guest

718 תגובות
הכי ישן
הכי חדש
משוב פנימי
הצג את כל התגובות
לולו
לולו
6 שנים לפני

היי אביבית,
אני שומעת דעות רבות לגבי אפילציה בהריון.
רובן לשלילה. מה דעתך בנושא?
הכוונה להתחיל אפילציה בהריון לא להמשיך תהליך שכבר החל לפני. והאם יש עדיפות לחודשים מתקדמים יותר ולא להתחלת ההריון?

לולו
לולו
6 שנים לפני

והטענה כי מי השפיר מוליכים חשמל אינה נכונה? או כי הדבר גורם אי נוחות לעובר?
את נוהגת לבצע אפילציה לנשים בהריון? ניתן להגיע אלייך?
ושאלה נוספת ברשותך, האם יש טעם להתחיל אפילציה בפנים בתקופת הריון? התכוונתי להתחיל לפני ולא יצא, וכעת בתחילת ההריון כבר אני מרגישה שהשיער מתגבר. השאלה אם זה אפקטיבי.

רותי
רותי
3 שנים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

אסור לעשות אפילציה בהריון

רותי
רותי
1 שנה לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

אביבית יקרה. אפילציה נוגעת במערכת העצבים בגוף. וזה עובר גם לעובר. כדאי מאד להזהיר נשים בהריון לשמור על העובר ולהתאפק עד ללידה. חבל לגרום נזק ליצור חי שמתפתח לחיים שלמים.

ליפז
ליפז
6 שנים לפני

שלום אביבית,
מה שלומך ?
שאלותיו אלייך הן אלו:
1) האם ניתן לבצע טיפולי אפילציה גם בישבן? הכוונה גם למסביב לפי הטבעת ולחיבור שבין הגב התחתון לבין הישבן? ואם כן איך האזור הזה מבחינת כאב?
2) שאלתי השניה היא אם ישנה בעיה של שיעור יתר על רקע הורמונלי אך ללא טיפול תרופתי עדיין ניתן לראות תוצאות יפות של אפילציה? האם זה מקשה על הטיפול?
3) ושאלה שלישית ואחרונה היא שראיתי שכתבת כי לסיום כל אזור בגוף בטיפולי אפילציה לוקח בערך שנה וחצי. שאלתי היא מדוע שנה וחצי? כי זה הזמן שלוקח להוציא את כל השיער מאותו אזור? או פשוט ישנה צמיחה לאחר כל טיפול ויש לחזור שוב על ההוצאה? שנה וחצי באיזו תדירות? שבועית או חודשית?
תודה לך על זמנך וההשקעה במתן המענה

תהל
תהל
9 חודשים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

היי אביבית בנמשך לתגובה זאת אשמח להבין אם יש אזור שלא נגעתי בו מעולם שזה אומר שבטוח עברו שנה וחצי לגדילה סופית של האיזור , מה זה אומר מבחינת זמן הטיפול? פשוט בטיפול אחד אפשר לחסל את אותו איזו?

בר חבה
בר חבה
5 שנים לפני

שלום אביבית 🙂
ראשית חשוב לי לציין שאני מאוד נהנית מכל מה שאת כותבת, וכמה מקסים שאת תמיד נענית לכולם בצורה כל כך נעימה ומקצועית! אם לא הייתי גרה רחוק ממך, את בטוח היית הבחירה הראשונה שלי כקוסמטיקאית טובה ואמינה שאפשר לסמוך עליה. ומי יודע אולי עוד ניפגש בהמשך 🙂
לשאלתי, התחלתי טיפולים להסרת שיער בשיטת ALT, במכשיר של לאונרדו בשם LRI 1818 HYPER PULSE. הקוסמטיקאית אמרה לי שעד טיפול חמישי הטווח בין הטיפולים הוא 4-6 שבועות לערך. האם משך הזמן הוא לא קצר מידי בין טיפול לטיפול? ואם כן, מהו טווח הטיפולים המומלץ? חשוב לי מאוד להגיע לתוצאות טובות וארוכות טווח. תודה רבה 🙂

תמר
תמר
5 שנים לפני

הי אביבית,
האם אפילציה משאירה פצעים לאחר הטיפול?
על כל שערה עוברים פעם אחת בלבד?
האם התשלום הוא לפי איזור או לפי שעת עבודה?
אם אני גרה רחוק, ורוצה להגיע אליך, כי את נראית לי נחמדה ומקצועית ומישהי שלא תשאיר לי טראומה, על מנת להסיר שיער בפנים, בעיקר בקו הלסת וסביב העיניים, האם באופן תיאורטי אפשר לקבוע תור אחד ארוך וכפול ולסיים באותו היום?

שיר
שיר
5 שנים לפני

היי אביבית,
קראתי רבות על השיטה בה את משתמשת הן בבלוג שלך (שחייבת לציין שתשובותייך מעניקות תחושה של כנות ונעימות לקריאה!) והן באתרים השונים.
בחודשים האחרונים שמתי לב לכך שצמח לי שיער דיי בולט על הסנטר. במקביל הפסקתי בחצי שנה האחרונה שימוש בגלולות אותן נטלתי מגיל צעיר. אשמח לדעת האם לדעתך שני הדברים קשורים זה בזה והאם במצב שכזה עדיין ניתן לטפל.
בנוסף, בעוד כחצי שנה אני מתחתנת, האם לדעתך ניתן לסיים לחלוטין טיפול תוך חצי שנה בפאות ובסנטר?

רחל
רחל
5 שנים לפני

האם מותר לעשות אפילציה באזור של העין?
והאם זה טוב לשים ספריי הגנה של 43 SPF ?
או שאני יכולה לשים קרם הגנה של תינוקות של חברת מורז של 50 SPF?
אשמח לתשובה תודה

אנונמית
אנונמית
5 שנים לפני

היי אביבית, יש לי ילדה בת 6 ויש לה המון שיער פלומתי. נולדה כך. כנראה שילוב של גנים אני לא ככ שעירה אני אגדיר את עצמי כממוצעת ובעלי פולני חלק אך פה ושם יש לו שיער פלומתי בלונדיני כמו על האוזניים ועצמות הלחיים וגבות עבות בגוף הוא חלק. יכולה להיות מאוד שכתוצאה מזה הילדה יצאה עם שיער פלומתי. רציתי לשאול אם אוופציית הבהרת השיער רק יעשה נזק? לה זה כלל לא מפריע אבל אני חוששת שמה יום אחד יעלגו עליה בבית ספר. ושאלה נוספת האם השיער שיש לה עכשיו בגב יישאר איתה לבגרות או שזה מתחלף? הילדה לא שחורה יותר בכיוון של שערות חומות ומתוקות. ויש לציין שאני מאמינה שככל שתצמח לגובה השיער יהיה פחות בולט.

אנונמית
אנונמית
5 שנים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

ובלי שום קשר אני חייבת לציין ששמחתי שראיתי שקיימת אחת כמוך בתחום. רק אפילציה עזרה לי לשיעור בפנים האמת שהתחלתי אצל ד"ר דוד פרידמן שהוא רופא עור בעל שם עולמי שעושה טיפולי לייזר ועשיתי 2 טיפולים ללא גילוח ומהר מאוד הבנתישזה לא קשור לניסיון של הרופא אלא העובדה שרק אפילציה באמת יכולה לעזור זו גם לא אופצייה של כסף. הייתה לי אפילטורית מבוגרת תותחית וזולה שלמדה את התחום מאמא שלה. המינוס שהיה לה מכשור ישן ומאוד כואב . הפלוס שאני היום חלקה ואחרי 2 הריונות צמחו מעט מאוד שערות ממהורמונים. וכן הייתב תקופה שהיא חלתה ועשיתי אצל מישהי אחרת שלא השקיעה חיפפה ועשתה מהר ולא ראיתי שיפור רק נזק ואז הבנתי שחבל כל כספי וחזרתי לאיפטורית המקורית שלי . מה שאת אומרת לעולם אף אחד לא טרח להגיד לי את זה חוויתי על בשרי. אז באמת אמרתי שאת ראויה להערצה! אבל יש מקום יותר לדבר על שיעור ילדים. כל מקום שאני קוראת מעודד לייזר בגיליאים מאוד צעירים וזה אסון. לא באמת רשום ואין שום המלצה מה נכון לעשות. אני מהיגיון שלי וממה שעברתי וקוראת כאן מבינה שעד שלב ההתבגרות רק הבהרה היא אופצייה.

אנונמית
אנונמית
5 שנים לפני
תגובה ל  אנונמית

ועוד שאלה אחרונה ואספיק לחפור..הבהרה לא גורמת לשערה להיות ארוכה יותר?

הדר
הדר
5 שנים לפני
תגובה ל  אנונמית

אנונימית, אפשר לשאול מי האפילטורית הטובה שלך?

סופי
סופי
2 שנים לפני
תגובה ל  הדר

רק אביבית!!!

דנידני
דנידני
4 שנים לפני
תגובה ל  אנונמית

תוכלי בבקשה להביא את המספר של האפילוטורית שאת ממליצה עליה?

נעמה
נעמה
5 שנים לפני

שלום אביבית, יש לי שאלה מאוד חשובה לדעתי שאשמח אם תוכלי לענות עליה.
אני חושבת שרוב הנשים מגיעות לאפילציה אחרי שנכוו ממקומות אחרים וחוו אכזבה .
ולהמון בנות זה פעם ראשונה ששומעות על אפילציה ולא מבינות דבר וחצי על השיטה, על המטפלות ועל התחום. ומה שאני שומעת מרוב האנשים הוא שהדבר הכי חשוב בתחום הוא המטפלת עצמה. אבל בתור מישהי שלא מבינה שום דבר בעניין ולא מכירה אף מטפלת, ואין לה חברות שנתנו לה המלצות. מה הם הסימנים ואיך אפשר לדעת שהגענו לידיים טובות ולאפילטורית מקצועית? המלצות באינטרנט לא תמיד אמינות, המחירים שונים ומשונים מאחת לאחת. מה צריך לבדוק ואיך אפשר לדעת שהפקדנו את מיטב כספנו וגופינו במקום הנכון? תודה מראש

עינת
עינת
5 שנים לפני

אביבית שלום רב
הרצליה טיפה רחוק לי
האם יש מישהי יותר צפונית שאת יכולה להגיד בלב שלם שאת סומכת עליה?
באיזור יקנעם – חיפה

Sol
Sol
5 שנים לפני
תגובה ל  עינת

היי עינת. הלוואי והייתה מישהי כמו אביבית באזור הצפון,!! מישהי שמאמינה בלב שלם בתהליך של אפילציה ולא מנסה לשכנע אותך לעבור הסרת שיער בשיטות אחרות ו"מהירות יותר".זה מתסכל. אני במשך זמן רב מחפשת ופשוט לא מוצאת!!! אולי אביבית תעזור?

ליאן
ליאן
5 שנים לפני

היי אביבית קוראים , התחלתי לפני שנה ומשהו טיפולי לייזר shr..ברגליים 6 מפסעות 8 ידיים ובטן5 ואמרו לי שמותר לגלח חופשי אז גילחתי ממש הרבה לא היו תוצאות טובותהיו קרחות אבל לא כמו שצריך המקום נסגר.. הפסקתי חודש והתחלתי שוב לפני שבוע במקום חדש בסופרנו בידיים רגליים ובטן המפסעות כצעט ואין.. הבטיחו לי שכמה טיפולים וזה יגמר ״יצליח״ בתנאי שאסור לגלח שצריך לתת לשיערה לנשור מעצמה זה נשמע לי כיאלו לא ירד לי בחיים השיער כיאלו איך הוא יינשר? מה רןאים פתאום אחרי שבועיים שלוש התקרחוחותכל השיער יפול ? הסופרנו הוא טוב? ואמרו לי שמותר להשתזף שבוע אחרי טיפול ושבוע לפני להפסיק ולגלח יום לפני או אותו יום.. אני ממש מפחדת ששאני אמשיך לעשות טיפולים ולשלם ולא יהיו בחיים תוצאות כיאלו שהשיער ישאר לנצח

לואיזה
לואיזה
4 שנים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

סעיף 6 לעבוד לפי הפרוטוקול מה הכוונה

hadar
hadar
5 שנים לפני

שלום , באילו מצבים לרוב אין הצלחה בטיפולי אפילציה מתחת לסנטר ובפאות ?למשל לאחר לייזר וגילוח באיזור צומח לי כל יומיים וגם לאחר הלייזר השיער צמח באיזורים חדשים אז הפסקתי עם לייזר? האם לאחר הפגיעה הקשה הזאת עדיין יש סיכוי לטיפולי אפילציה להצליח וכמה זמן בערך אם מדובר בשיער שחור עבה וצפוף מתחת לסנטר גולש לצוואר ופאות מעט ?בנוסף צומח לי שערות חדשות בהדרגה באזורים שלא צמחו קודם עקב האפילציה שמתי לב לכך וזה ממש מוזר בנוסף קצב הצמיחה לא משתנה וגם לא השערה. אני מדברת על פאות ומתחת לסנטר.האם כך מגיבים אנשים שיש להם בעיה הורמנלית לטיפול בדרך כלל?

הדר
הדר
5 שנים לפני

היי,
מה בנוגע לשיערות בצמיחה הפוכה, שיערות פנימיות ושיערות שנראות כנקודות שחורות?

*בנוסף, יש מניעה להיחשף לשמש ולעסוק בפעילות גופנית במהלך הטיפול ואחריו?

נורית
נורית
5 שנים לפני

התעניינתי לגבי טיפולים להסרת שיער בשיטת ALT, במכשיר של לאונרדו בשם LRI 1818 HYPER PULSE.
מה ההבדל עם טיפול בשיטת ipl?

עדן
עדן
5 שנים לפני

הי עברתי טיפולי אפלציה בפנים ועדיין יש לי המון שיערות בפנים שיער כהה ולא מרגישה שיפור עברתי בין 2 קוסמטיקאיות ואצל שתיהן אין שיפור .יש שיטה שעובדת גם כן על אור טכנולוגית אור אבל ללא גילוח רק עם שעווה לפני האם שמעת עליה ואם כן אם את יודעת האם זה יעיל ?שאלה נוספת יכול להיות שאפילציה לא עובדת על כולם ?ואשמח גם לדעת טיפול אפליציה אם את מכירה מישהי טובה בדרום באשקלון או אשדוד אשמח להמלצה

עדן
עדן
5 שנים לפני

עוד שאלה אני מעונינית ללמוד את התחום של אפלציה י שמקום שאת ממליצה עליו ?ומכשיר לקנות שהוא מומלץ?אשמח להמלצות

עדן
עדן
5 שנים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

מה הכוונה רכשת את הלימוד באופן עצמאי ?לא למדת במקום מסודר ?ואם כן אשמח לדעת מכייון שאני מאוד רוצה לשמוע פרטים והמלצות מאנשים מנוסים .עוד שאלה האם ישנה אפשרות ללמוד ולעשות אפילציה לעצמי ? האם זה אפשרי לעשות לעצמי או שזה לא ישים??

בחה
בחה
5 שנים לפני

שלום אביבית. אני מתחילה לעשות טיפול בלייזר בפנים. שפם ופסנתר. רציתי בבשקה לדעת כדי או לא. כי שמעתי ששיער חוזר לצמוח אחרי תקופה. תודה על התשובה שלך.

אסי
אסי
5 שנים לפני

אני רוצה לעשות שעווה במפשעות וכואב לי מאוד לעשות את זה ניסיתי כמה פעמים ולא הצלחתי לשרוד את הכאב, קניתי משחה בשם אמלה אבל יש עליה הרבה תגובות שהיא מסכנת את הבריאות או לא עוזרת וכד'. אמלה היא משחה בטוחה? ואם כן איך צריך למרוח כדי לא להרגיש את הכאב? ומה רמת האחלוש גבוה / נמוכה באמת לא מרגישים או מרגישים קצת פחות פשוט?

דניאל
דניאל
5 שנים לפני

היי,
אשמח לדעת – אני עושה IPL במכשיר אופטימה 518. האם עדיף בין הטיפולים לגלח או לעשות שעווה?
ומתי עדיף להוריד את השיער – ביום הטיפול או יום לפני?

תודה

דניאל
דניאל
5 שנים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

תודה!
פשוט המטפלת אמרה לי שעדיף לעשות שעווה לפני הטיפול ולא לגלח ורציתי לשמוע האם זה באמת עדיף…

דניאל
דניאל
5 שנים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

בדיוק מה שלא הסתדר לי :/
היא אמרה שבמכשיר הספציפי הזה אפשר ועדיף לעשות שעווה.. בכל מקרה, לא אעשה את זה.
המון תודה על המענה המהיר ועל התשובות!

יערה
יערה
5 שנים לפני

הי אביבית, עוד שאלה על הסרת שיער פנים (בחיי שעברתי על כולן, אבל חייבת גם לשאול) – ולאו דווקא על אפילציה. בעוונותי עברתי את ה-50 וזכיתי בפלומת שיער שדופקת יופי של הילה כשהאור נופל עלי בזווית המתאימה. מביך ומיותר. מדובר בשיער דקיק ואשכרה פלומתי באזור פאות הלחיים עד להחלשות לקראת הסנתר- ואני מסירה אותה מדי פעם בשעווה, האם אני מסתבכת כאן עם אופציה להגברת השיעור או עיבוי הפלומה הרכה לכדי שיעור כהה ועבה יותר?

יערה
יערה
5 שנים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

הי אביבית, ראשית, המון תודות על התשובה המקצועית והשקופה. ובכלל, את משהו מיוחד בנוף בלוגיי ה'עייצס' למניהם- עונה בהרחבה, לעניין, בלי 'לדחוף' את עצמך וגם מצליחה להצחיק תוך כדי, שזה בכלל בונוס.
לעניין תשובתך, כן מדובר על פלומה דקה ומאד מאד בהירה ולא על שיערות שחורות בחוות בודדים- דווקא לא בתקופה האחרונה אלא יותר ב3-4 השנים האחרונות (אני בת 52) ובהדרגה.
אני מניחה שתשובתך בכל זאת עדיין מתאימה לתיאור ולכן אתאפק ואשתמש בשעווה רק כממש צריך.
איתך במאבקך ההירואי בצבא הרשע!

יעל
יעל
5 שנים לפני

היי אביבית,
הבלוג שלך מקסים והלוואי והייתי יכולה להגיע להיות מטופלת אצלך!

אני מרגישה שנכנסתי לתסביך.. אני טסה עוד חודש לכחצי שנה והיו לי התלבטויות אם להתחיל אפילציה באזור החזה. האפילטורית שלי אמרה שאין בעיה לעשות מספר טיפולים עד אז וזה יחזיק לי לאותה תקופה. עשיתי שעה ורבע של טיפולים, שהספיקו רק לאזור קטן מאוד. אמנם השיער לא צמח (זה היה לפני כחודש) אבל עדיין נשארו לי סימנים. זה בועות קטנות בעור בצבע חום מעט ואדמומיות באזור. היא אמרה שכנראה העוצמה חזקה מידי אבל להמשיך למרוח משחה וזה יעבור – זה באמת הגיוני שזה לא עבר אחרי חודש?
הלכתי לאפילטורית אחרת להמשיך את שאר האזורים והיא העדיפה שלא לגעת באזורים שעוד לא הגלידו. מאחר ואני לחוצה לסיים את כל האזור לפני הטיסה – אכן כדאי לא להתקרב לאזורים שעוד לא החלימו?

תודה!
יעל

מרדכי
מרדכי
5 שנים לפני

שלום רב,

אני בן 30 ומעוניין להסיר את שיער בית השחי בלייזר.

1. האם הסרת שיער מבית השחי זהה להסרת שיער בכל מקום אחר בגוף, או שיש שם רגישות מיוחדת וסיכון לגירויים בעור?

2. האם הסרת שיער מבית השחי תשפיע באופן כלשהו על ריח הגוף הנובע משם?

תודה

מור
מור
5 שנים לפני

שלום רב,
1. רציתי לשאול מה כדאי להוריד שיער באפילציה בבית השחי או בלייזר?
הבנתי שצריך לספור שלוש אצבעות מעל המרפק ושם אסור להסיר שיער בכלל . אז אם שם אסור להסיר שיער אז איך אפשר בבית השחי ביחוד עם לייזר? יש שם הרבה בלוטות זיעה זה לא קצת מסוכן? אם להוריד שם בלייזר או עם אפילציה.
2. אני רוצה גם לעשות במפשעה והשאלה הראשונה ששאלתי רלוונטית גם לכאן.
3. במידה ואני עושה גם במפשעה קרני הלייזר באיזור האינטימי והפנימי מאוד לא מסוכנים? עדיף אפילציה? אבל אפילציה באיזור שם זה הרבה זמן וגם הרבה כסף ואני מבולבלת מאוד.

תודה רבה מראש.

מור
מור
5 שנים לפני

ועוד שתי שאלות:
1. אם עושים אפילציה בבטן והשיערות נעלמות לצמיתות, בזמן היריון יש שיער הורמונלי שיוצא פס בבטן? או שמא השיערות שהורדתי באפילציה יעלמו לחלוטין ואפילו שיער הורמונלי לא יצמח יותר?
2. להוריד שיער בחזה הכוונה גם מסביב לפיטמה זה מסוכן? ואם כן מה הסיכונים שכרוכים בהורדת שיער בפיטמה?

תודה רבה

שירה
שירה
5 שנים לפני

אביבית היי
רציתי לדעת מה דעתך על הסרת שיער בלייזר בהיריון?? את מקבלת לטיפול הריוניות?
תודה
שירה

אלי
אלי
5 שנים לפני

רציתי לישאול.האם כל נורת החלפה לipl ביתי מתאימה לכל חברה.או שצריך לבתאים לכל מכשיר נורה משלו??תודה

לימור
לימור
5 שנים לפני

אביבית שלום,
רציתי לשאול אם אפשר להוריד שיער באפילציה בבית השחי ואם זה אפשרי, המחט שחודרת לבית השחי לא יכולה להוות סיכון? שכן יש שם בלוטות לימפה והורמונים, זה לא מסרטן?

דניאלה
דניאלה
5 שנים לפני

היי אביבית,
קודם כל, כל הכבוד שאת עונה לכל שאלה ושאלה בצורה מפורטת ועם המון סבלנות.
ועכשיו לשאלתי:
אני עשיתי אפילציה בבטן ובאיזור החזה ואני עושה את זה בערך שנה עם קצת הפסקות פה ושם.. הבעיה היא שנשארות לי נקודות אדומות וסימנים. האפילטורית אמרה לי שהסימנים יעברו והכל עניין של זמן, אני ממש מודאגת שהסימנים לא עוברים( אציין שהמקום שאני עושה אפילציה מוכר והוא כבר 30 שנה).
כל פעם המקום נדקר מחדש והאדמומיות של הסימנים מהמחט מציקים לי מאוד.
1. האם הסימנים ישארו לי?
2. מה אפשר למרוח(משחה טבעית או משחה כלשהי שאת ממליצה שיורידו לי את האדמומיות הזו כי זה בכל הבטן!!!!)
3.אציין שכשאני עומדת או יושבת הנקודות יותר אדומות וכשאני שוכבת על הגב פחות אדום לי ואם אני סתם עומדת מול החלון והשמש ממול הבטן זה נראה ממש זועה. אני לא חושפת את הבטן לשמש בכלל, כי הבנתי שזה רק יחמיר את המצב.

מה לעשות בנדון??
תודה.

דניאלה
דניאלה
5 שנים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

תודה רבה על התשובה, פשוט כבר הגלדים נעלמו ונשארו לי סימנים אדומים-חומים כאלו על העור.. אז התשובה שלך לגבי הגלדים זו אותה תשובה לגבי הנקודות אדומות -חומות? למרוח רק קרם לחות?

דניאלה
דניאלה
5 שנים לפני
תגובה ל  דניאלה

תוך כמה זמן את ממליצה לעשות הפסקה בין טיפול לטיפול? אציין שבבטן לפעמים אני אומרת לאפילטורית לעשות אחרי שבוע שוב במקום שצמח לי שבוע שעבר ולפעמים אני אחרי שבועיים שלושה אומרת לה לעשות במקום אחר בבטן.

דניאלה
דניאלה
5 שנים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

כשאני עושה שטח מסויים באפילציה לאחר כשבועיים וחצי -שלושה צומח לי שוב, אך יש לציין ששטחים מסויימים כבר נעלמו.
אין לי תוכנית עבודה שהאפילטורית שלי עושה לי, פשוט כל פעם שאני מגיעה אליה אני מסמנת לה בעט איפה לעשות לי והיא פשוט עושה.. אוי רק אל תגידי לי שהתוכנית הזו לא בסדר כי אני עושה את זה בערך שנה עם קצת הפסקות של חודש (אם יש חגים או אם אני פשוט לא יכולה להגיע) או כל שבוע במקום אחר בבטן (אזור שעוד לא נגעתי בו). צילמתי לפני.

אייל "בדוי"
אייל "בדוי"
5 שנים לפני

היי
מעיון באתרך בהחלט משכנע
רק על דבר אחד לא מצאתי כאן תשובה
האם את מטפלת גם בגברים בגילאי 50 ?
חג שמח

רונית
רונית
5 שנים לפני

היי אביבית,
אני רוצה להתחיל בכך שניכר כמה את משקיעה בבלוגים ובמענה על שאלות בפורום. זה ממש לא מובן מאליו, אז תודה רבה!
אשמח לקבל ממך קצת הכוונה לגבי הדרך המומלצת להיפטר משיער מיותר.
אני שוקלת להתחיל באזור של כל הבטן והחזה (למרות שיש עוד אזורים בעייתיים אבל כרגע נתמקד בזה). השיער כהה ופלומתי, וגדל בצפיפות רבה. אף פעם לא הסרתי אותו בשום צורה, אבל הוא מפריע. בעבר התייעצתי במקום שעושה לייזר ונאמר לי ששיער פלומתי לא מתאים לטיפול כזה וגם אי אפשר לדעת איך הוא 'יתנהג' אחרי טיפול, יכול להיות שאפילו יצמח יותר או במקומות שלא היה שיער. בנוסף, טיפולי לייזר/אור מכל הסוגים דורשים גילוח לפני טיפול, ואני חוששת לגלח את האזורים האלה- אם הטיפול לא יצליח אשאר עם שיער קוצני וגס כתוצאה מהגילוח.
בעיקרון אני מעדיפה אפילציה מהסיבות האלה, אבל לא יודעת אם זה באמת ישים. יש לזה תקדים? כלומר, יש נשים שעושות טיפול כזה על אזורים כל כך נרחבים? כמה זמן זה צפוי לקחת?
ועוד משהו שלא ברור לי לגבי אפילציה- אם פוגעים בזקיק השערה כך שהוא לא יכול להצמיח יותר, למה צריך לעבור על אותו מקום כמה פעמים?

ליאורה
ליאורה
5 שנים לפני

היי,
מה המחיר שאת לוקחת לפי דקות? רבע שעה?
ומה מחיר המחט?
תודה ויום טוב.

hadar
hadar
5 שנים לפני

שלום רב, אני בתקופת טיפולי האפילציה, יש לי פגישה ביום חמישי הזה, האפילטורית ידעה אך לא הוציאה לי בשיטה את כל השיער ,נכון לעכשיו אני לא מטופחת ולא ניקתה את כל השיער, האם פעם אחת מותר לי ללכת לעשות בחוט באזור המטופל ,למרות האיסור על הורדת שיער בשיטה אחרת במהלך הטיפולים ואם לא אשמח שתסבירי לי מדוע קיים איסור זה?

שונית
שונית
5 שנים לפני

היי אביבית יש לי שאלה אם יש פצעים מתוצאות של גילוח ועוד דברים.. יש אפשרות להשים אמלה ועוד שאלה את ממליצה על אייס פלטינום כמכשיר טוב וללא כאבים

מירב
מירב
5 שנים לפני

האם יכול להיות שהסרת שיער בשפם תגרום לצמיחה בסנטר ובצוואר ? או שאין קשר? בנוסף מאיזה גיל אפשר להתחיל אפילציה ?

מירב
מירב
5 שנים לפני

הכוונה הסרה בשיטת shr

הדר
הדר
5 שנים לפני

היי איביבית, האם מותר לשים טלק לאחר טיפול האפילציה באזור המטופל? האם טלק יכול לעשות נזק חלילה?

ליאן
ליאן
5 שנים לפני

היי (:
אני בחורה ב21 עם עור מאוד בהיר ושיער נורא כהה. לא שעירה למדי אבל יחסית שעירה. התחלתי לפני כבערך שנה טיפול לייזר של 10 טיפולים ואני מאוד מרוצה מהתוצאות ו85% כבר לא גדל.
יש 2 אזורים מאוד רגישים (שהפכו כבר לרגישים נפשית) שבהם הטיפול לא מצליח "לתפוס":
הצוואר והפטמות.

גיליתי על שיטת האפילציה ואני מאוד רוצה לנסות- הבעיה היא שאין דרך חזרה..
אמא שלי נורא דואגת ומודאגת לגבי השארת הצלקות שהפרוצדורה יכולה להשאיר- ומשום שמדובר באזורים נורא עדינים ורגישים אני ממש מפחדת.

איך אפשר לסמוך על קוסמטיקאית שתעשה כמו שצריך? מה אפשר לבקש על מנת לראות "הוכחה", ובאופן כללי איך להפסיק לדאוג מהצלקות וללכת על זה ע"מ להיות הרבה יותר שלמה עם עצמי

שיר
שיר
5 שנים לפני

היי אביבית. הקוסמטיקאית שלי עובדת עם מכשיר שנקרא אופטימה.. היא המליצה בין טיפול לטיפול במקום לגלח יום לפני, לעשות שעווה שזה נותן תוצאות יותר טובות.. אני קראתי שאסור לעשות שעווה בתהליך הלייזר. אשמח לדעתך בנושא ☺ תודה רבה

שיר
שיר
5 שנים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

וואו.. היא טוענת שעם המכשיר הזה אופטימה אפשר לעשותואפילו רצוי ממש לפני הטיפול שעווה ואז להתחיל את הטיפול.. אשמח להסבר למה אסור.. וגם אם ממש מגרד לי האיזור שעבר טיפול אפשר לגרד?

מורן
מורן
5 שנים לפני

שלום אביבית אני בת 23 ובמשך 5 שנים עשיתי טיפולי ipl בפנים ועד היום לא ניפטרתי מהשיער (הייתי עושה אחת ל5 שבועות קבוע והתוצאות כמעט ואינן) מדוע?
*עשיתי אצל מישהי פרטית שיש לה סמכות ותעודה והכול..
הגיוני?
יש לציין שלאחר שהפסקתי אצלה התחלתי לעשות במכשיר me להסרת שיער בבית.. כבערך 4 טיפולים וזה עבד יותר טוב מאצלה (השיער נהיה דליל אך איזור הסנטר עקשן בטירוף) אך לצערי גם עם זה הפסקתי כי הוא התקלקל..
משהו לא בסדר אצלי?
גם בבית השחי אני כבר 5 שנים עושה אצל אותו האחת שהזכרתי בהתחלה ואני עושה ל5 שבועות.
וזה מחזיק בדיוק ל5 שבועות הטיפול.. למה?
כששאלתי אותה למה התהליך איטי כל כך היא טוענת שזה הורמונלי..
5 שנים..? וזה כמעט לא זז לשום מקום, הגיוני?

רחלי
רחלי
5 שנים לפני
תגובה ל  מורן

שלום, אשמח גם לקבל חוות דעת על מכשיר האינמוד, תודה

תלי
תלי
5 שנים לפני

שלום אביבית
לפני כמה שנים התחלתי להוציא בשעווהשיערות באף בשעווה,אבל עכשיו הן גדלות יותר.האם יש אפשרות לעשות אפילציה בתוך האף?

אודל
אודל
5 שנים לפני

היי אביבית.

עברתי 4 טיפולי לייזר(במכשיר הנקרא inmode), בטיפול הראשון הכל עבר בשלום.
ומאז הטיפול השני לאחר כל טיפול נוצרה לי פריחה בכל הגוף שעברה רק אחרי שבועיים, ובטיפול השלישי לאחר 5 ימים.
( חשוב לציין שאני מקפידה על הכל , מלדאוג שהכל עבר חיטוי, אני כבר לא משתזפת, לא מתקלחת במים חמים באותו יום, מורחת אלוורה להרגעה ולא עושה פעילות גופנית)
בטיפול האחרון ניסיתי לבדוק האם זה קשור לעובדה שהמטפלת הייתה עוברת עם סכין גילוח על עור יבש, ועל כן בטיפול הזה היא לא נגעה בשום אזור עם סכין גילוח ובכל זאת שוב הפריחה הגיעה.
אני תוהה האם יש לי רגישות כלשהי/ אלרגיה ללייזר עצמו(לעובדה שזקיק השערה מתחמם והוא חסום מלצאת).
אשמח לשמוע את דעתך והאם נתקלת בתופעה כזו?
תודה רבה

עומר בר
עומר בר
5 שנים לפני

היי, אני התחלתי אפילציה (טיפול ראשון) בין הגבות ובשפם, הבנתי מקוסמטיקאית אחרת שלא מומלץ לעשות אפילציה בשפם ושזה עושה קמטים? האם זה נכוו? זה תופעה נפוצה? אני לא יודעת אם להמשיך בטיפול או לא

שיר
שיר
5 שנים לפני

היי אביבית האם המכשיר הזה לדעתך יכול להסיר שיעם מהפנים ללא גילוח ? מכשיר קנדלה

חן
חן
5 שנים לפני

היי אביבית,
רציתי לשאול,
אם אחרי טיפול אפילציה בפנים ליד האוזן, צמחו לי פצעים אדומים ונהיו לי כתמי פיגמנטציה בעור, כנראה מחשיפה לשמש, לא מרחתי קרם הגנה
וזה עבר לי אחרי כחודשיים (הפיגמנטציה)
מה זה אומר על הטיפול?
מה את אומרת על שילוב של לייזר ואפילציה?
תודה

לינוי
לינוי
5 שנים לפני

היי אביבית,
רציתי לשאול אם אפשר לעשות אצלך טיפול לייזר להסרת שיער לצמיתות לאיזורי פי הטבעת ולאיזור הבטן? ואם כן, מה המחיר של זה?
אני מקווה שנוכל לדבר בהקדם האפשרי
תודה רבה

רוז
רוז
5 שנים לפני

היי אביבית אני מטופלת באפילציה כבר מעל לשנה וחצי יש שיפור ענקי אבל באמת שקשה לי אני סובלת היה לי בפאות ועכשיו פחות אבל הפאות כבר לא מפריאות לי מה שהתחיל להפריע לי זה השערות בסנטר ובצוואר כי שמה קשה לי זה אזור מאוד רגיש ואני כבר מרימה ידיים ובקושי הולכת לטיפולים מרוב הכאב ( ואני גם שמה אמלה וזה לא עוזר) חשבתי על דרך אחרת שהקוסמטיקאית שלי אמרה לי לא לעשות אותה אבל אני רוצה לקחת תסיכון כי כואב לי ולעשות שאווה בכול אזור הפנים הסנטר והצוואר ואז אם יגדל לי חזרה לעשות אפילציה אבל אני רוצה שהשאווה תיתן פוש למקום ושיהיה נקי אני רוצה לשמוע תחוות דעת ממך מה את חושבת כדי לעשות שאווה ואחרי זה לחזור לטיפולים או שלא מומלץ ?

דפנה
דפנה
5 שנים לפני

היי אביבית,
המון תודה על התשובות וההתייחסות המעמיקה, את מקסימה!
אני סובלת משיער פלומתי בפנים, ואשמח לדעת כמה טיפולי אפילציה ומה משך זמן כל טיפול על מנת להגיע לתוצאות?
מהי הסכנה לפיגמנטציה/ פצעים לאחר הטיפול? והאם יש הנחיות מיוחדות לאחר טיפול?

ענבר
ענבר
5 שנים לפני

הי אביבית,

הבלוג שלך מקסים וסוף סוף אני מקבלת תשובות הגיוניות לשאלות שהיו לי.

עם שאלה אחת נשארתי:
למה הסרת שיער מהסנטר בפינצטה שונה מהסרת שיער ע"י שעווה ? (ואולי לא?)
מניסיון – הסרה בפינצטה מעבה את השערה, אבל היו קוסמטיקאיות שהמליצו לי על שעווה. אחת התשובות שקיבלתי היא שהפינצטה שוברת את השערה והשעווה מסירה מהשורש. בשערת שאני מוציאה אני רואה בברור את השורש (עבה יותר ומכוסה בשק לבן בדר"כ).

תודה,
ענבר מהצפון הרחוק
(אם הייתי במרכז הייתי קופצת לביקור)

גיל
גיל
5 שנים לפני

שלום אביבית,
האם ניתן להסיר שיער פלומתי ביד העליונה (כלומר מהמרפק ומעלה עד קו הכתף) אצל גברים?
האם יתכן מצב שהמצב יחמיר? לפי מה שהבנתי זהו אזור הורמונלי ויתכן מצב שהשיער שם יהפוך לטרמינלי . יכול להיות שעדיף לא לגעת באזור הזה או שדווקא הטיפול בלייזר יכול להצליח? אני מתלבט האם להתחיל טיפול או לא. אשמח לתשובתך.

בת 19
בת 19
4 שנים לפני
תגובה ל  אביבית פאשה

היי שלום לך אביבית!
אני מטפלת באפילציה בגבות עד כה בערך 6 טיפולים. ואני לא מרגישה שיפור הגבות לא נראות אחרי אפילציה הצורה לא משהו השאלה אם זה עניין של זמן או שזה קשור לקוסמטיקאית תודה רבה

אירית
אירית
5 שנים לפני

היי אביבה את מלמדת אפילציה?ואם לא אני מעוניינת ללמוד ואם אפשר המלצה על מדריכה טובה . אני עברתי קורס באחד מבתי ספר לקוסמטיקה ומרגישה שלא העבירו את הקורס בצורה מקצועית .